V Vand Forumet er livet 13 Mar 2011 #2 Jeg liker filmene og mannen: Ryan Reynolds[;)] Og så liker jeg filmene og dama: Jennifer Aniston[:)]
M *MissMe* Gift med forumet 13 Mar 2011 #3 Johnny depp og nesten alt han gjør!!! *Sikle* Kinnelige vet jeg ikke...[&:][8D]
V Vand Forumet er livet 13 Mar 2011 #4 ORIGINAL: *MissMe* Johnny depp og nesten alt han gjør!!! *Sikle* Kinnelige vet jeg ikke...[&:][8D] han er en vanvittig dyktig skuespiller, men det er langt fra alle filmene hans jeg liker[8D]
ORIGINAL: *MissMe* Johnny depp og nesten alt han gjør!!! *Sikle* Kinnelige vet jeg ikke...[&:][8D] han er en vanvittig dyktig skuespiller, men det er langt fra alle filmene hans jeg liker[8D]
M *MissMe* Gift med forumet 13 Mar 2011 #5 ORIGINAL: Vand ORIGINAL: *MissMe* Johnny depp og nesten alt han gjør!!! *Sikle* Kinnelige vet jeg ikke...[&:][8D] han er en vanvittig dyktig skuespiller, men det er langt fra alle filmene hans jeg liker[8D] Helt enig!![:D] Men lekkermskker!!!
ORIGINAL: Vand ORIGINAL: *MissMe* Johnny depp og nesten alt han gjør!!! *Sikle* Kinnelige vet jeg ikke...[&:][8D] han er en vanvittig dyktig skuespiller, men det er langt fra alle filmene hans jeg liker[8D] Helt enig!![:D] Men lekkermskker!!!