Hvilke møbler har du i stuen?

Frk.Musehus

Elsker forumet
Her har jeg sofa, stuebod, tvbenk og tv, to lekekasser og en stor lysestake stående på gulvet.. Og jeg føler at det er litt lite...

Så hva har du?

To sofaer, stuebord, tv-møbel med tv på, vitrineskap og et lite bord attmed ene sofaen.

masse har 3 stuer i en på en måte så vi har tilsammen tre sofaer, to bord, kommode, vitrineskap,gjyngestol og vinduskarm med vindu på veggen, tv benk med tv og alt og i delen til lillemann er det en gjesteseng, bokhylle og masse leker [8D]

to 3setere, en stol, 1 lite sofabord, 1 sturebord, en ovn, 3 kasser med leiker, en leikekomfyr, ei dukkeseng, ei hundeseng, en barnebenk, 4 dvd hyller, en tv + tvbenk, spistestue, vitrineskap og bokhylle[:-] + en gåbil og en trehjulssykkel som slenger rundt[8D] Og litt hundeleiker[8D]

Huff[:D]
Men det er to store stuer da[8D]

Sofa, vitrineskap, stuebord, tv-benk med tv, spisestue, vugga til minsten og et lite bord[:)]

3+2seter, stuebord, tv-benk, bokhylle, dobbelt vitrineskap, to kurvstoler og et lite bord mellom de..
har også en vedovn [:)]

Vinkelsofa, stuebord, tv på veggen, 2 svevehyller, skjenk, vitrineskap og spisestue[:)]

3+2+1 sofa, tv + tv benk, sofa bordet, 2 store lysestaker på gulvet+ stor gulvlampe, spisestuebor + 6 stoler, vitrineskap og en sjenk + en vedovn.

* altfor stor sofa
* sofabord
* vitrineskap
* skjenk
* 2,5m tvbenk
* vugge
* lekegrind
* spisestue
* 2 skinnpuffer
* vedovn

3+2 seter,
bord,
spisestue til 8 stk,
framskap,
tv med benk under,
stor kiste,
vedovn,
2 godstoler og
et lite bord

stue 1: sofa 3+2, sofabord, hjørnebord, gulvklokke, tønne(pidestall), høytallere, stereobenk, prosjektor, lerret, lintøyskap og vedovn

stue 2: sofa 3+2, sofabord, hjørnebord, vugge, sjenk, tv, hobbykrok, vitrineskap, gulvlamper

Spisestuebord med 6 stolar (plass til 8, men to i boden), skjenk, tvbenk og sofabord, reclinerstol, vinkelsofa med palldel, leikekasse, vippestol, leikegrind, to svevehyller, babygym og ein krakk (som eg berre ikkje har gidda og satt i boden igjen etter bruk)[:D]

Ektorp hjørnesofa, ei bokhylle, stuebord, tv-bord, tv + et lite bord til kidsa. [:)]

Back
Topp