Hvilke lukter liker/misliker du?

Nordlys

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Med tanke på svangerskap. Noe man syns var greit før, som man kanskje blir kvalm av lukten av nå.. :p

Kaffe. Liker det ikke til vanlig heller, men når jeg er gravid er det jævlig.

Reagerer på det meste sv matlukt. Klarer nesten ikke være på kjøkkenet nå....

i første svangerskap reagerte jeg voldsomt på parfymelukter og andre lukter. Tålte ikke smaken av bacon.

Denne gangen har jeg også sensitiv luktesans. Blant annet klaget jeg vist veldig på tåfislukten til mannen min og påsto at katten hadde gjort fra seg inne...Det kunne ikke han skjønne....:P

Jeg eeeeeeelsker ost, og da mener jeg eeeeeeelsker ost! Sånn seriøst, hadde jeg kunne så hadde jeg spist det til alle døgnets tider så hadde jeg gjort det. Men gikk forbi en ostedisk her om dagen, og jeg holdt på å brekke meg. Vanlig norvegia går bra, men noe sterkere enn det = :yuck: Jeg syntes også at de frosne rundstykkene lukta våt hund. Da konstaterte gubben med det at jeg faktisk var gravid :hilarious:

Kaffe, øl,vin, snus, urin...:hungover:

Merket i helgen at grillet kylling(hel, halv, lår, vinger, o.l) er en lukt jeg ikke takler at the moment. Brekker meg i lange baner bare av tanken [emoji43]

Allerede noen dager etter EL ble jeg veldig sensitiv for parfymelukt, og det er jeg ennå 5+4..

Samboer jobber med mat, og når han kommer hjem fra jobb får han ikke være i nærheten av meg! var helt likt forrige svangerskap og :smiley-bounce022

Den lukten jeg har begynt å like bedre må være samboerens soppsuppe. Beste jeg har luktet noensinne, kunne fått det servert til middag hver dag

Jeg jobber på en tannklinikk, og lukten av boring i tenner har jeg aldri ofret noen tanke, men idag. Fy, jeg kunne spydd:hungover:

Parfyme, andres kroppslukter og avføring... brekker meg av alle tre, og jeg er vanligvis ikke veldig var på slike ting.

Sterk matlukt får magen til å vrenge seg, eller kjøleskapet på jobb, fy.. kan ikke ha med kald mat, det stinker☺️

Det er en merkelig lukt på kjøkkenet, men er såpass tett i nesa at jeg ikke finner den... Men fytti katta for ei lukt!

Back
Topp