Hvilke leggerutiner har dere for barnet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Nå begynner babyene å bli "store", og dere har kanskje begynt å komme inn i rutiner.
Har dere noen spesielle leggerutiner for babyene deres? :)

Pysj på og kos på stellebordet + et bad når det trengs ellers bare vask med klut, litt kos og nattaklem i sofaen med pappan, ammes i søvn i vår seng og blir flytta til si seng når ho har sovna :) sover som regel i 6-8 timer før mat. Bortsett fra i natt, matpause pågår nu :p

Her er det tran, bad og pyjamas før hun får en god flaske og sovner i armene mine før hun blir bært i søvne i sengen sin:)

Her er det vasking, blei å nattas (bad 1-2 ganger i uka) å melk på sengekanten tar ca 20-25 min så sovner han av seg selv innen 19:30 og sover til 06:30/07 før det er mat og stelling :-) han er 12 uker. Har hatt legge rutiner siden han var 4 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her starter vi med grøt i 19 tiden, så et bad, kos og påkledning på stellebordet, så en liten flaske med melk (så han ikke våkner i 03:30-04:00 tiden og holder det gående i flere timer!) Og så blir det byssing med nattasanger før han blir lagt i senga si :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Stell og pysj på sånn kl 20. Litt kos og mat så legges han i sengen og sliter seg ut til han sovner sånn kl 22.

Uff, kjenner jeg burde gjort mer utav det på kveldstid når jeg leser her.

Nå er det stort sett blitt sånn at han får mat i åtte-ni-tia, og når han sovner etter det bærer vi ham i seng. Bader ved behov og da får han på seg pysj, hvis ikke sover han gjerne i bodyen.

Nå er det stort sett blitt sånn at han får mat i åtte-ni-tia, og når han sovner etter det bærer vi ham i seng. Bader ved behov og da får han på seg pysj, hvis ikke sover han gjerne i bodyen.

Mi sover også mye bodyen :p blir så veldig varm i pysjen, så den er forbeholdt kjølige netter :p

Skifte bleie og ta på pysj. Så ammer jeg i min seng og synger natta sanger så legger jeg han i hans seg og der sovner han etterhvert. :-) en til to ganger i uka får han bade først.

Samme her :-)
Enkelt og greit!

Stell starter gjerne ca kl 20, etter at jeg har gitt mat (mm) nede i stua. Går opp på badet, hun vaskes med klut, går D-vit.dråper, vi snakker og koser, på med ny bleie og pysj. Så inn på soverommet, pupper litt til, raper og legges i sengen sin med smokk og kosekluter. Suss på pannen og "natta". Går deretter ut. Sovner stort sett innen kl 21. Hun er 2 mnd og 1 uke i dag.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Mye body og ingenting tidligere. Nå er det kjølig nok til pysj.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Back
Topp