Hvilke kosttilskudd tar dere?

Jeg tar bare folat. Jeg ble så sur for at jeg kjøpte tre pakker av nycoplus gravid sist og så mistet. Vet det høres helt absurd ut, men det var en av de tingene som gjorde at jeg følte meg skikkelig teit. Sånn «kasta bort penger» og «alle på apoteket tenkte sikkert at jeg var helt idiot» osv. Men det er vel bare en måte for vonde tanker å kanalisere seg jeg fortsatte jo bare å ta de vitaminene etterpå, de er jo helt supre. Denne gangen venter jeg med de vitaminene til etter TUL.
 
Tar Nycoplus gravid. Kjøpte tre pakker en gang de var på tilbud. Tok de da jeg mistet også, men om det skulle gått veien hadde jeg i alle fall et godt grunnlag :)
 
Jeg tar omega-3 multi som inneholder folat :)
 
Multivitamin, folat og Omega-3. Er ikke like flink til å ta omega-3 kapslene da men :sorry:
 
Omega-3, multivitamin og folat ☺️
 
Tar Nycoplus gravid. Kjøpte tre pakker en gang de var på tilbud. Tok de da jeg mistet også, men om det skulle gått veien hadde jeg i alle fall et godt grunnlag :)
Høres ut som en mye mer fornuftig tilnærming enn min
 
Jeg bruker trippel omega 3 Kvinne, som inneholder folat og det andre som er viktig.
Men vet ikke hva jeg skal si men jeg skal aldri ha den man får kjøpt på apoteket i såfall. Skummelt å tenke på at mange har mistet (ikke at det har noe med produktet på tablettene å gjøre. ) men jeg mista også da jeg gikk på de tablettene fra apoteket!!

Hørtes skummelt ut at mange har mista og brukt disse tablettene fra apoteket. Blir jo veldig snodig resultat. Kansje ikke tilfelle med at det er di tablettene men man begynner å lure når man ser resultat etter tablettene når dere nevner det med å miste :nailbiting:
 
Jeg bruker trippel omega 3 Kvinne, som inneholder folat og det andre som er viktig.
Men vet ikke hva jeg skal si men jeg skal aldri ha den man får kjøpt på apoteket i såfall. Skummelt å tenke på at mange har mistet (ikke at det har noe med produktet på tablettene å gjøre. ) men jeg mista også da jeg gikk på de tablettene fra apoteket!!

Hørtes skummelt ut at mange har mista og brukt disse tablettene fra apoteket. Blir jo veldig snodig resultat. Kansje ikke tilfelle med at det er di tablettene men man begynner å lure når man ser resultat etter tablettene når dere nevner det med å miste :nailbiting:
Tror det er 100% tilfeldig at flere har mistet mens de har tatt vitamintilskuddet nevnt over.
 
Jeg tar Folat, Jod, B12, D3, noen ganger jern tabletter og trankapsler:happy3
 
Lifeline care gravid, som dekker alt vi trenger (omega3, vitaminer, mineraler, folat etc).
Andre som tar denne? Er 4 tabletter ...
 
Tar folat hver dag. Tar jod de fleste dager. D-vitamin hvis jeg ikke har vært ute i dagslys. Litt b-vitamin og jern innimellom.
 
Jeg tar folat og trankapsler. :) Tok først flytende tran, men klarte ikke mer pga kvalme:grumpy:
 
Back
Topp