Vaffelrøre
Betatt av forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj! Dette har jeg ikke egentlig tenkt på, men har sykehus angst, så det er ikke aktuelt å være uten mannen på fødsel og barsel. Da kjøper jeg en doula og gjør det hjemme!Hvilket sykehus skal du føde på? Far far være med på OUL? Fødsel? Barsel? Tror du det blir endringer før mars?
Jeg hører til Sørlandet Sykehus avd. Flekkefjord, her får partner være med på hele fødsel og barsel. Partner får ikke være med på OUL. Jeg tror restriksjonene vil vedvare til fødsel...
Oj! Dette har jeg ikke egentlig tenkt på, men har sykehus angst, så det er ikke aktuelt å være uten mannen på fødsel og barsel. Da kjøper jeg en doula og gjør det hjemme!
Håper jo at han kan bli med på ultralyd.
Heldigvis lenge til, så trenger ikke å ta stilling til det endaPartner kan være med på fødsel og barsel per dags dato. OUL får hen ikke vært med på.
Når man kommer til sykehuset å skal føde, så må partner vente utenfor til de har fått sjekket at du er i aktiv fødsel, først da får partner komme inn å være med på fødselen.
Hører til UNN Tromsø. Sto i brevet fra sykehuset at man kan ha med ledsager hvis det er absolutt nødvendig. Hvem bestemmer det da? Sto ikke noe videre hva de ser på som absolutt nødvendig. Hvordan det er under føde og barsel vet jeg ikke noe om.
Partner kan være med på fødsel og barsel per dags dato. OUL får hen ikke vært med på.
Når man kommer til sykehuset å skal føde, så må partner vente utenfor til de har fått sjekket at du er i aktiv fødsel, først da får partner komme inn å være med på fødselen.
Sniker fra januar. Hører også til flekkefjord. Var det forrige uke å fikk ha med mannen på ultralyd. Ikke lenge siden de hadde åpnet opp for det fikk jeg beskjed omHvilket sykehus skal du føde på? Far far være med på OUL? Fødsel? Barsel? Tror du det blir endringer før mars?
Jeg hører til Sørlandet Sykehus avd. Flekkefjord, her får partner være med på hele fødsel og barsel. Partner får ikke være med på OUL. Jeg tror restriksjonene vil vedvare til fødsel...
Hører også til UNN Tromsø. Var inne å leste på hjemmesiden deres nå og det er ingen restriksjoner for øyeblikket mtp partner. De kan være med på OUL, hele fødselsforløpet, barsel, ja hele pakka, enn så lenge. Så får vi se om det blir noen forandringer innen OUL/fødsel Jeg kommer forøvrig til å ta med partner på OUL så lenge det ikke kommer øvrige innstramminger enn de som er nå Når skal du inn til OUL?
Sto det noe i ditt brev om ledsager da?
Skal inn 23 oktober. Og du da?
Det står strengt tatt det samme som i ditt brev, at man kan ha med ledsager om det er absolutt nødvendig.. Hadde faktisk ikke fått med meg at det sto det før du skrev det Jeg blir å ta han med, så får de heller nekte han i døra om de skal være superstrenge på det.. Tenker at så lenge han er frisk og rask på det tidspunktet, så burde det ikke være noe i veien for at han blir med
Jeg skal dagen før deg da, 22. oktober