Hvilke kommentarer får du fnatt av?

"Nei hun er ikke sulten nå!" Jo, Elida er sulten når hun er sulten uansett hva klokka er! Dessuten er det min unge som jeg tilbringer hele døgnet med. Ikke kom her å fortell meg hva de forskjellige gråte-måtene hennes betyr, det vet jeg nemlig mye bedre enn du som nettopp har møtt henne.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Hvor mye har hun lagt på seg nå...
Hun la litt lite på seg i begynnelsen. Og nå maser alle om det. Og hvor mye hun spiser og hvor ofte, om det er noe næring i melka osv osv i forhold til det temaet
 
"Skal han ha så lite klær? Er han ikke kald?" "Stakkars, han fryser sikkert.." Vel, ikke alle babyer liker å ha en kroppstemperatur på 187 grader..

også den kjente "Han har vondt i magen" hver gang han gråter litt.. Jada, for magevondt er den eneste grunnen til gråt hos en baby -_-
 
"Du må passe på hva du spiser! Jeg ser at hun har mageknip! "
..svigermor kjenner henne tydeligvis bedre enn meg :p
 
"Skal han ha så lite klær? Er han ikke kald?" "Stakkars, han fryser sikkert.." Vel, ikke alle babyer liker å ha en kroppstemperatur på 187 grader..

Signerer denne! Har ei bestemor som konstant maser om at jentungen på seks uker er for dårlig kledd og sikkert kald. Hun ser kanskje tynnkledd ut, men hun har alltid ullbody og ullstrømpebukser innerst. At hun da "bare" har genser og bukse på er vel ikke noe å klage på. Men neida, bestemora mi pakker henne inn i tepper. Jenta blir sutrete og gjennomvåt av svette, likevel blir jeg ikke hørt. "Alle babyer sover best når de svetter av varme." -.- vel, det gjør ikke jenta mi, det er helt sikkert.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Uff ja.... Min mor hadde ikke ullklær til oss da vi var små , så det gikk i lag på lag med klær og tepper.... Og hun ville bare pakke inn jenta mi i det samme da hun var på besøk... Og slå av alt lyset, ogvære helt stille... Huff!!! Det ble knallhard opplæring av mor .....
 
Back
Topp