Hvilke klær...

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Bør jeg ha kjøpt inn til lille gutten min som kommer i slutten av februar/starten av mars??[:)]

Har kjøpt noen bodyer, sokker, noen vanlige tynne klær og en joggedress... men hva mer trenger jeg??

ORIGINAL: Lissyjane

ULL! [:D] Flisdresser er kjempegreie og ha. Bobledress. Ullsokker. Sånne kosedresser er greie og ha[:)] De avgir mer varme enn dongri[:)]

lissy dah! ingen klær AVGIR varme[:D][8D] klær isolerer luft rundt kroppen[;)]

sånn ellers: noen få ullbodyer(og strømpebukser)
masse gulpekluter(hvis du får like mine unger..)

ULL! [:D] Flisdresser er kjempegreie og ha. Bobledress. Ullsokker. Sånne kosedresser er greie og ha[:)] De avgir mer varme enn dongri[:)]

Tror den superman joggedressen er sånn flis[:)]

Ullundertøyd da eller??

Og hvor bør jeg kjøpe bobledress sånn at jeg får bra kvalitet??

Min store er født i starten av mars, og jeg hadde hverken ull eller bobledress... Han lå så godt i vogna, i skinnposen! Hadde fleecedress vi brukte i bilen. De vokser jo så sabla fort ut av det, så for vår del hadde det vært brukt et par ganger og så hadde det vært for lite[:)]

Vi hadde tre fleecedresser (to-delte), og en litt tykkere en som var hel (kjøpt på H&M, med hull til bilsete selene)[:)]

ORIGINAL: snuppa80

Min store er født i starten av mars, og jeg hadde hverken ull eller bobledress... Han lå så godt i vogna, i skinnposen! Hadde fleecedress vi brukte i bilen. De vokser jo så sabla fort ut av det, så for vår del hadde det vært brukt et par ganger og så hadde det vært for lite[:)]

Vi hadde tre fleecedresser (to-delte), og en litt tykkere en som var hel (kjøpt på H&M, med hull til bilsete selene)[:)]

Du sier noe.. prøver å kjøpe noen av klærne litt store da se han kan vokse litt i dem..

Hvilken størrelse anbefaler dere å kjøpe i hvis de skal vokse litt i dem å??

Har du ingen strømpebukser?

Vi brukte stort sett bare body og strømpebukse på sofie når vi var inne, hun kom i februar.

Og jeg må bare si, at gensere trenger du nok nesten ingen av. [8D]

ORIGINAL: lykkeligmamman

lissy dah! ingen klær AVGIR varme[:D][8D] klær isolerer luft rundt kroppen[;)]

sånn ellers: noen få ullbodyer(og strømpebukser)
masse gulpekluter(hvis du får like mine unger..)

Jaha? Men hvorfor blir jeg varm av ull når de sier den puster og ikke isolerer da[8|] Ja jeg spør sikkert dumt nå,men  ja...[8D]

hehe den puster, men den isolerer mer enn den puster[;)]

ORIGINAL: toneany

Har du ingen strømpebukser?

Vi brukte stort sett bare body og strømpebukse på sofie når vi var inne, hun kom i februar.

Og jeg må bare si, at gensere trenger du nok nesten ingen av. [8D]

Har aldri vært borte i noen som bare ligger i body og strømpebukse i februar.... hvis ikke det er veeeeeldig varmt da..

Og det er det ikke her[:)]

dytt

jenta vår er født i januar om vi brukte BARE ullbody og ullstrømpebukse hele vintern og våren inne.
sånne sett med bukse og genser ble aldri brukt og heller ikke noe av alt det andre vi kjøpte/fikk[8D]

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: snuppa80

Du sier noe.. prøver å kjøpe noen av klærne litt store da se han kan vokse litt i dem..

Hvilken størrelse anbefaler dere å kjøpe i hvis de skal vokse litt i dem å??

De drukner ofte i str 56 første tida, så det er vanskelig å kjøpe klær å vokse i synes jeg[:)] Vi hadde mye av det meste, men ikke mye av det som var dyrt... Og med mye mener jeg nok til at ungen kan skiftes på et par dager uten at det trengs å vaskes klær. Hadde vel 8-10 bodyer eller noe i str 50...

Fleece dresser er gode
Ull villa jeg venta litt med, ikke sikkert ungen tåler det.
Sparkebukser i mykt stoff[:D]
Gulpekluter!

Back
Topp