Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
ULL! [:D] Flisdresser er kjempegreie og ha. Bobledress. Ullsokker. Sånne kosedresser er greie og ha[:)] De avgir mer varme enn dongri[:)]
ULL! [:D] Flisdresser er kjempegreie og ha. Bobledress. Ullsokker. Sånne kosedresser er greie og ha[:)] De avgir mer varme enn dongri[:)]
ORIGINAL: snuppa80
Min store er født i starten av mars, og jeg hadde hverken ull eller bobledress... Han lå så godt i vogna, i skinnposen! Hadde fleecedress vi brukte i bilen. De vokser jo så sabla fort ut av det, så for vår del hadde det vært brukt et par ganger og så hadde det vært for lite[:)]
Vi hadde tre fleecedresser (to-delte), og en litt tykkere en som var hel (kjøpt på H&M, med hull til bilsete selene)[:)]
ORIGINAL: lykkeligmamman
lissy dah! ingen klær AVGIR varme[:D][8D] klær isolerer luft rundt kroppen[;)]
sånn ellers: noen få ullbodyer(og strømpebukser)
masse gulpekluter(hvis du får like mine unger..)
Jaha? Men hvorfor blir jeg varm av ull når de sier den puster og ikke isolerer da[8|] Ja jeg spør sikkert dumt nå,men ja...[8D]
ORIGINAL: toneany
Har du ingen strømpebukser?
Vi brukte stort sett bare body og strømpebukse på sofie når vi var inne, hun kom i februar.
Og jeg må bare si, at gensere trenger du nok nesten ingen av. [8D]
ORIGINAL: EricaJenta
ORIGINAL: snuppa80
Min store er født i starten av mars, og jeg hadde hverken ull eller bobledress... Han lå så godt i vogna, i skinnposen! Hadde fleecedress vi brukte i bilen. De vokser jo så sabla fort ut av det, så for vår del hadde det vært brukt et par ganger og så hadde det vært for lite[:)]
Vi hadde tre fleecedresser (to-delte), og en litt tykkere en som var hel (kjøpt på H&M, med hull til bilsete selene)[:)]
Du sier noe.. prøver å kjøpe noen av klærne litt store da se han kan vokse litt i dem..
Hvilken størrelse anbefaler dere å kjøpe i hvis de skal vokse litt i dem å??