Hvilke klær?

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Går dere med?

Jeg er bare litt oppblåst og har ikke noe særlig mage enda, men det meste føles ubehagelig. Men ikke særlig fint å gå med løse joggebukser heller :wacky:

Er for tidlig å finne frem gravidbuksene, og jeg er heller egentlig ikke så veeeldig glad i kjoler….

Joggebukser, gravidbukser og til nød kjole (er heller ikke fan av kjoler). Dongribuksene passer rett og slett ikke lengre.

Bruker mest kjoler eller løse linbukser og skjorter. Er oppblåst og føler meg som en stappet pølse, så jeans og tights er no-go pr. nå :happy118

Har en del litt løse klær. Strikk i livet og sånt. Til nå går det meste bra heldigvis (ikke prøvd jeans på lenge da.)

Det finnes jeans fra Cubus (curve) serien, og de er veldig vide i livet (spesielt de svarte), så de bruker jeg fortsatt uten problemer. Føler meg veldig oppblåst som deg! "High waist curve skinny jeans".

Jeg kommer kanskje inn i noen bukser ennå, men har ikke prøvd. Har gått over til gravidklær. Begynte å få problemer med dressbukser jeg brukernes jobb i uke 10, sluttet å bruke dem i uke 12.

Passer ingen jeans lengre, og orker ikke ha klær som presser midt på magen. Ikke joggebukser engang. Så jeg har kjøpt meg noen gravid tights da jeg må ha noe som går over magen, og ikke midt på. Også går jeg myyye med kjoler. Jeg er også oppblåst, pluss har fått mage. Hvorfor er det for tidlig med gravid klær, så lenge de andre ikke passer. :p

Jeg krysser fingrene for fint vær så jeg kan gå i kjoler. Dro på jobb med jeans i går. Det dummeste jeg har gjort til nå :banghead: Fy f… Jeg blir jo så oppblåst. Måtte opp å stå og gå hele tiden. Kneppe opp buksen osv. Aldri mer igjen!:dead::dead:

Her har det gått i gravidbukse og kjoler/skjørt noen uker allerede. Ikke fordi jeg har fått så veldig mage, men orker rett og slett ikke noe som klemmer :)

Her går det mye i kjoler og løse bukser. Har et par dongeribukser som er rause i strechen så de går fortsatt, men foretrekker å gå med kjoler da de ikke klemmer noen vei. Selv om jeg føler meg mest som hufsa og lite gravid :wtf:

Foreløpig holdt meg til de vanlige stretchjeansene mine, men merker at de begynner å bli litt vel trange.. Er som en ballong for tida :arghh: Begynner å slite med turbuksene også nå. Har hund og er derfor endel ute og går. Noen som har tips om turbukser som passer bra til gravide?

Foreløpig holdt meg til de vanlige stretchjeansene mine, men merker at de begynner å bli litt vel trange.. Er som en ballong for tida :arghh: Begynner å slite med turbuksene også nå. Har hund og er derfor endel ute og går. Noen som har tips om turbukser som passer bra til gravide?
Jeg også har gått med stretchjeansa fra Cubus. De har gått greit om jeg skal noe. Ellers går jeg med treningstights her hjemme, på tur og på trening.

Jeg har et par turbukser som jeg kjøpte fra getinspired for noen år siden. Den har ikke knapper og smekk, men en stretchy bred linning. Den brukte jeg faktisk helt frem til jeg fødte forrige i 2020. Kjøpte den før jeg ble gravid også, og bruker både som gravid og ikke. De buksene jeg har er fra merket «loveit».

Noe lignende det her…
176BF837-633E-4B8C-8C0B-8E7F91913EEB.png

Bergans Romsdal tights eller Lundhags Tausa tights! Selges på XXL. De er høye og gode i livet. Har begge selv.

Kjøpte en Stormberg mom turbukse på finn, men får ikke prøvd den før vi kommer hjem fra ferie om 1,5 uke. Skal oppdatere når jeg får testet!

Her går det i mammatights og stor skjorte som går ned på lårene. Knyter bånd over magen, så får mage bare strutte. Orker ikke noe som strammer, så magen får bule ut det den vil. Er både oppblåst og har fått litt mage, så ser sikkert ut som jeg er 5-6 mnd på vei..

Her går det i mammatights og stor skjorte som går ned på lårene. Knyter bånd over magen, så får mage bare strutte. Orker ikke noe som strammer, så magen får bule ut det den vil. Er både oppblåst og har fått litt mage, så ser sikkert ut som jeg er 5-6 mnd på vei..
samme her... Har noe overvekt på magen, sammen med oppblåsthet og delte magemuskler over navlen så det buler faktisk mest ut over navlen.
også er det kommet litt mage.. jeg har tatt bilder hver uke så det er ikke noe tvil :p :p

samme her... Har noe overvekt på magen, sammen med oppblåsthet og delte magemuskler over navlen så det buler faktisk mest ut over navlen.
også er det kommet litt mage.. jeg har tatt bilder hver uke så det er ikke noe tvil :p :p
Jeg sliter også med delte magemuskler over navlen. Får skikkelig pyramide som er 7-8 cm bred hvis jeg prøver bruke dem.. Tror det er noe av grunnen til at magen er så stor så tidlig.. Merker at det strekkes mye og er ubehagelig der hvis jeg er mye i aktivitet..

Jeg sliter også med delte magemuskler over navlen. Får skikkelig pyramide som er 7-8 cm bred hvis jeg prøver bruke dem.. Tror det er noe av grunnen til at magen er så stor så tidlig.. Merker at det strekkes mye og er ubehagelig der hvis jeg er mye i aktivitet..
Jepp. ser ut som brokk når jeg anstrenger meg og er overhodet ikke bra.. Jeg håper på å få litt bedre orden på de nå etter dette svangerskapet!
Jeg har gått i gravidklær siden uke 9 pga det. Det er rett og slett vondt hvis noe strammer for mye.. Det eneste problemet er at jeg føler jeg mangler støtte til magen, så om noen har erfaring med magebånd/støttebånd så hadde det vært gull!

Jeg orker heller ikke stramme jeans (de fleste passer ikke lengre uansett…) Her blir det bukser med høyt liv, og strikk/masse stretch.
Jeg er forøvrig glad i kjoler og skjørt, så blir endel av det på de varme dagene.

Oppdatering: Stormberg mom turbuksen er den mest komfortable buksen jeg har hatt på meg siden jeg ble gravid og jeg vil aldri ta den av igjen :hilarious:

Back
Topp