Hvilke klær tørker dere i trommel ?

Alvea

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2016
Januarlykke 2020
Vi er foreløpig bare to, jeg og mannen, så har strengt talt ikke så mye klesvask enda. Vet ikke hvordan det blir nå som lillegutt kommer, men her er det stort sett bare håndduker, kluter og sengetøy som går i trommelen. Tørker dere alt av klær også i trommel ?

Sengetøy, kluter, håndklær, bomullsundertøy kokvaskes og tørketromles.
Henger stort sett opp finvask men kjører finvaskprogram på tørketrommelen om jeg ikke har tid/ plass til å henge opp. Da plukker jeg ut enkelte ting som ikke tåler tørketrommel før jeg hiver det inn.

Plukker ut det som ikke går i tørketrommelen og kaster alt annet inn der:)

eg legger ikke dress i tørketrommelen eller ullundertøy men alt aent får i tørketrommelen :-P

Tørker nesten alt i tørketrommelen. Jeans, ulltøy, syntet, ytterklær og tøy som spesifisert ikke skal i tørketrommel. Vi har ikke så god plass til å tørke klær etter at rommet ble barnerom.

Om jeg hadde hatt trommel hadde jeg hatt håndklær og sengetøy i. ;) Det tar så mye plass å tørke.

Undertøy, singletter, håndklær og sengetøy :) tørka en del babytøy i trommelen når snuppa var baby da :)

Hvis lappen sier at det kan tromles, tromles det, her gjør vi ikke forskjell :P

Sengetøy, kluter, håndklær, sokker, undertøy som tåler trommel, og noen slike hjemmeplagg som vi ikke bryr oss særlig om :p

Alt utenom bukser, ull, finere stoffer som fliser seg og ting med mye strikk :)

Tar bare håndklær, og sengetøy minus laken i trommel. Og kjøkkenkluter osv. Sånt tar så stor plass å henge opp.
Ellers har vi plass til å henge opp alt.

Etter jeg fikk barn sluttet jeg å bruke den. Haha. Var så redd for å krymp ting i starten og syns alt lukter så mye bedre på snoren ;)

Sengtøy, undertøy, håndduker/vaskekluter og pledd

alt går i tørketrommelen :D kun håndvaska klær som får unnslippe ;)

Back
Topp