Hvilke kjennetegn før IKM(ved positiv test)

Løven93

Elsker forumet
Himmelbarn
Hei. Hvilke kjennetegn hadde dere før IKM når dere testa positiv?

Forstyrret søvn i form av helt latterlige og forferdelige drømmer :bag:

Hadde litt mensmurringer bare i dagene rett før IKM, var sikker på at det bare var TR rundt hjørnet, og var sikker på at jeg ikke var gravid. Så fikk jo sjokk da jeg testet positivt dagen før IKM :playful:

Drømmer har alltid vært et tidlig tegn for meg(har 3 barn, gravid med nr 4 nå) :)

Forrige gang:
5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Avsmak på Pepsi Max. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

13DPO støt/tok tak i livmorområdet i det jeg skulle ta beina under meg. Ømhet etter det. Økt utflod

14DPO kvalmerier litt her og der i løpet av dagen

Denne gangen:
1DPO dirring nederst i magen på kvelden

2DPO dirring/romstering nederst i magen på dagen

3DPO ikke noe

4DPO stikninger på venstre side og midt på. Ubehag innimellom. Trøtt

5DPO stikk venstre side

6DPO verking venstre side. Kvalm

7DPO stikk i løpet av ettermiddag og kveld

8DPO stikk og vondt nederst i ryggen. Ubehag nederst i magen på ettermiddagen og kvelden, venstre side

9DPO ingen fysiske tegn. Strek på testen

10DPO(3+3) sterkere strek

11DPO våknet av kvalme. Vondt i magen. Ble bra etter jeg fikk tømt meg på do. Positiv digital 1-2

13DPO økt utflod

14DPO 4+0 økt utflod, digital 2-3. Løs mage kveld

Last edited:
Murringer i livmor, men det har jeg før TR også. Men ryggsmerter, spesielt midt i ryggen i tillegg til korsrygg, er tydeligvis typiske tegn på tidlig graviditet for min del..

Murringer i livmor, men det har jeg før TR også. Men ryggsmerter, spesielt midt i ryggen i tillegg til korsrygg, er tydeligvis typiske tegn på tidlig graviditet for min del..
Kjenner litt vondt i korsryggen idag, me. Trente markløft igår, så kan være en enkel forklaring. Men det kommer liksom og går..

For meg var det heller at jeg ikke hadde noen symptomer i det hele tatt. Pleier å kjenne at mensen nærmer seg på kroppen, men den mnd jeg ble gravid følte jeg ingenting! Tok ganske lang tid (typ uke 5/6) før brystene ble ømme.

Tydelige stikk i livmor samt at jeg har følt meg oppblåst i livmorområdet 2-3 dager før testen viste positiv, dette kjente jeg tydelig begge gangene. Nå siste gangen gikk jeg fra "tørketid" etter el, til å få en episode med masse plutselig utflod i tillegg dagen før testen ble positiv :)

1. Ingen kjennetegn før IKM

2. Festeblødning 10/11 dpo

3. En slags murring/trykk ved livmoren 10 dpo, testet positiv dagen etter.

Back
Topp