Hvilke kjønn har dere som venter nr 4 fra før?

marithe

Forumet er livet
August 2018
Maiblomstene 2020

Ut ifra det lille snevet av oversikt jeg har så har vi alle 3 barn fra før og venter nr 4. Venter nr 4, 68Fastback, Spirenummerfire og jeg har 3 gutter fra før. Jeg og Venter nr 4 har fått bekreftet at fjerdemann blir jente.

Hva med dere andre; Har dere blanding fra før?

Hvor gamle er storesøsknene? Der har jeg blandet folk sammen....

Hos meg er storebrødrene 10, 8 og 1. De to eldste har en annen far.

9 år 7,5 år og 3 år nå om noen dager er gutta her i huse :) å de fikk vite i går at de skal få ei lillesøster :) samtidig som de fikk vite at vi har kjøpt nytt å større hus :)

Jeg har som sagt tre gutta fra før :smiley-angelic003 de er 9,6 og 4 1/2 nå ☺️ alle håper på en lillesøster, utenom minstebror, han vil helst ha lillebror :hilarious:

Jeg har som sagt tre gutta fra før :smiley-angelic003 de er 9,6 og 4 1/2 nå ☺️ alle håper på en lillesøster, utenom minstebror, han vil helst ha lillebror :hilarious:
Her var det eldstemann som helst ville ha enda en bror.

2 gutter og 1 jente ;) eldste gutten er 12,5 , jenta 11 og minsten 2 . De to eldste har en annen far og bor litt hos han og litt ( mest) hos oss.

Her blir det på en måte to kull med barn ;)

Last edited:
Ut ifra det lille snevet av oversikt jeg har så har vi alle 3 barn fra før og venter nr 4. Venter nr 4, 68Fastback, Spirenummerfire og jeg har 3 gutter fra før. Jeg og Venter nr 4 har fått bekreftet at fjerdemann blir jente.

Hva med dere andre; Har dere blanding fra før?

Hvor gamle er storesøsknene? Der har jeg blandet folk sammen....

Gutta mine er 14,16 og 19 :D
(Ja jeg var tidlig ute..!)

2 gutter og 1 jente ;) eldste gutten er 12,5 , jenta 11 og minsten 2 . De to eldste har en annen far og bor litt hos han og litt ( mest) hos oss.

Her blir det på en måte to kull med barn ;)
To kull hos meg også:) Og de eldste bor bittelitt mer hos meg enn hos faren, men nesten likt.

Yes:hilarious: Mange tuller med at jeg kunne blitt bestemor og mamma omtrent samtidig, Haha..
Jeg har tre nieser som er rundt 20år, så mamma kunne blitt oldemor og bestemor omtrent samtidig, men det er ikke like spesielt:-)

Morsomt det og da☺️ Hadde min eldste blitt pappa nå så hadde jeg blitt bestemor som 38 åring og mamma oldemor som 59-åring :p
Hender det blir litt snodig aldersforskjell i slekta.. Fetteren min hentet onkelen sin i barnehagen for eksempel, hehehe...

Back
Topp