Hvilke kaker skal dere bake til jul?

Pepperkaker.. jeg er ikke sikker på om jeg bryr meg med å bake noe mer, for det blir ikke spist (annet enn av meg, og jeg har VIRKELIG ikke godt av det). Jeg tror jeg skal få utløp for baketrangen på jobb i stedet jeg [:D]

Skal jeg bake noe mer så blir det antagelig kransekakepinner eller sarah bernard

Blir i hvertfall pepperkaker[:)]

Peppekakehus,
kromkaker
colapinner

Så fåre vi se om det blir noe mer

Så skal jeg og noe venniner lage snopp
Karameller,bailysmarsipann ol

Så langt har jeg lyst til å lage pepperkaker [:)] Har liksom ikke helt tenkt ut det enda.
Er jeg heldig, så kommer kanskje mamma til å ta med seg småkaker når hun kommer neste helg [:D] Hun driver et bakeri i Mo i Rana [:)]

pepperkaker
brownies og muligens en ostekake med pepperkakebunn, vi er ikke så glad i småkaker at vi gidder å ha det hjemme, får nok hos andre[;)]

Har lyst til å bake så mye, men det eneste som er SIKKERT er pepperkaker [8D]
Ellers vil jeg lage ;
Brunepinner (Colapinner)
Krumkaker
Serinakaker
Kakemenn
Karameller
Risboller

selvfølgelig pepperkaker!  Også tror jeg vi må lage sånne brune pinner, for de er farlig gode...[:D]

Jeg baker ikke så mye kaker til jul, men desto mer julegodt!

Det blir pepperkaker, brune pinner, vepsebol

julegodt: punsjboller, bountykuler, brente mandler med flaksalt, sjokopletter med nøtteblanding, kransekakekuler med sjokolade

jeg er ikke så glad i å bake.. men pepperkaker blir det... [:)] også blir det nok litt boller etc.. kjekt å ha i fryseren i jula[:D]

Det blir nok
Pepperkaker
kakemenner... og så vet jeg ikke mer

Her blir det nok pepperkaker, Mummi-pepperkakehus, kakemenn og vepsebol.
Har lyst å lage sånne brune pinner, så kom gjerne med oppskriften [;)]
Kanskje lage seigmenn, men er ikke sikker enda... Pleier ikke lage snop.

Hva er vepsebol??? Og vil gjerne ha oppskrift på sarah Bernard, smakt de engang, og de var nyyyydelige[:)] Er de vanskelige å lage?

Å ja, vi baker nok havreflarn, pepperkaker (mest for å lage, ikke for å spise, liker de på boks bedre [:)]), krumkaker kanskje, og så pynter vi pepperkakehus[:D]

Back
Topp