Hvilke kaker skal bakes til imorgen?

Gulrotkake med smørkrem..

Jeg skulle liksom lage ostekake.. Men jeg orker bare ikke!

Hehe... Det skulle eg og, men her blei det kjøpt is, jordbær, blåbær, nonstop, kakestrøssel, iskjeks osv... Så får det blir desserten!

Ingen! ;) Er borte nesten hele dagen uansett, skal i tillegg på nattevakt. Kjøper meg heller et kakestykke, en is eller noe når vi likevel er ute og spiser.

Har bakt suksessterte i dag :) Dvs, har bakt bunnen, toppen har jeg ikke fått tid til enda;) Er til pappa'n min sin bursdag i dag, men regner med den varer til i morgen også;) (bye, bye slanking;))

Har bakt suksesskake til skolen. :)

Hadde planer om pavlova (det er liksom 17.mai kaka for meg!), men svigermor hadde bakt verdensbeste i dag. Og da blir det to litt like kaker syns jeg.. Bladde meg kjapt gjennom noen blader og fant oppskrift på Frozen cheese cake. Så den skal jeg begynne på nå! :-) spennende! Kjøpte ananas og mandarin kremost (stod naturell i oppskrift men kjedelig :-P ) så det blir spennende! :-)

Her er jeg i full sving med og bake ostekake med gelelokk fylt med jordbær <3

Her står sukkerbunnen i ovnen nå. En som hadde veldig lyst på marsipankake i morgen.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Nøttekake med vaniljekrem, krem, kiwi, blåbær og bringebær oppå. NAM, gleder meg!

ingenting :P jeg skal bare være gjest og nyte ;)

Back
Topp