Hvilke julekalendere?

doublemay

Forelsket i forumet
Hvilke julekalendere får barna deres?

Her bryr ikke gutten seg om hjemmelaga så da dropper vi det i år... blir en rampenisse kalender og en sjokoladekalender..
 
Min gutt er 5,5 år, så han skal få en sjokoladekalender og nrk julekalender når den kommer, tenker jeg.
Ellers så skal vi ha litt annerledes kalender med nærmeste familien i år, da vi skal bo sammen med mine svigers og min manns søster et halvt års tid før vi flytter. Så kalenderen blir å gjøre mer aktiviteter sammen i desember, slik som at tanten vil lese på senga for ham, vi skal bake både pepperkaker, lage marsipanfigurer med sjokolade, lage julekort og kose oss med film, og kanskje rampenissen kommer innom nå og da :)
Selv om dette er aktiviteter vi kan gjøre sammen uansett, så er det hyggelig å sette en ramme rundt det, da det er en liten baby som kommer snart :)
 
usikker, skal ihvertfall flytte en usynlig rampenisse inn her, også blir en kalender, kanskje sjokolade :)
 
Her får han Briokalender i år, ettersom han ønsker seg flere deler til togbanen (og så får han et godstog til jul), og så får han garantert en sjokoladekalender av en av besteforeldrene. Har egentlig unngått pakkekalender, men syns Brio sin var koselig, og så er det jo ting han vil bruke og som varer lenge i den.
 
Hjemmelaget pakkekalender :)
 
Jenta vår på 3 og et halvt får Playmobile kalender og gutten vår på 7 får Lego Star Wars kalender :)
 
Back
Topp