Hvilke julegaveønsker har du?

Preggos 123

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Sliter skikkelig med å ønske meg ting til jul i år (pleier å kjøpe og få en del gaver).

Alt jeg har lyst å ønske meg er babyrelatert, men han har egentlig også alt han trenger :dummy:Har alt jeg trenger, så trenger tips.
Foreløbig har jeg gavekort på frisør og fiksing av bryn.

Hva står på din ønskeliste i år? :-)

Ny pute og dyne - når jeg først får sove, så vil jeg sove godt :happy:

Har bursdag rett før jul også, og da ønsker jeg meg nye vintersko og vinterjakke.

Har også babyrelaterte ønsker: tripptrapp stol, bedre bæretøy og vippestol.

Godt å se at jeg ikke er den eneste som ønsker meg nyttige ting :angelic: Luksusproblemet er bare at jeg har gjort det i 10 år, og føler nå jeg/vi har alt vi trenger tilpasset leilighet.

Så har lyst å ønske meg noe luksus til meg selv!

Kanskje søvn, leilighetsvask og matlaging kan stå høyest på ønskelista i år :smiley-chores007:smiley-chores004:smiley-chores011:smiley-chores020

Ønsker husvask å kjærstedate [emoji23][emoji1305]

Flyttet i sommer, så det er mye husting på ønskelisten i år; sengetøy, fine håndklær, gardiner, sengeteppe, stor gulvvase, julepynt, abonnement på interiørmagasin, servise fra Bitz (eller lignende)..

Jeg synes det er vanskelig å vite hva jeg kan ønske meg til babyen, for rommet hans er et oppussingsprosjekt for tiden, og jeg aner ikke hvem han er eller hva han trenger av ting og klær enda:p Kanskje gavekort på Sprell hadde vært noe?:)

Vi har ønsket oss pengebidrag til tripp trapp og stekepanne fra mamma. Pappa får vi alltid penger fra. Fra ene søsteren min har vi ønsket oss en liten kaserolle, mens resten pleier ikke å spørre hva vi ønsker oss. Men om de hadde spurt hadde jeg kunnet svare:

Nattkjole fra nøstebarn med knapper, Turbukse, gavekort på Change, Skinnhansker, bosuball, kettlebell, stor termos til kaffe,bakebolle, dørslag og bidrag til fotokamera :)

Jeg og mannen har kun ønsket oss et håndskrevet kort fra hverandre i år + baby da :)

Vi kjøpte oss familiekort på akvariumet i dag som en felles julegave til hele familien. Da er terskelen lav for å reise når en «ikke har noe å ta seg til» og ungene digger det! Slike fellesgaver hvor en kan gjøre ting sammen synes jeg er veldig super. Ønsker oss det med foreldre også blant annet, noe en kan gjøre i lag. Vi har blant annet ønsket med oss svigers på campingtur til sommeren :P

Vi kjøpte oss familiekort på akvariumet i dag som en felles julegave til hele familien. Da er terskelen lav for å reise når en «ikke har noe å ta seg til» og ungene digger det! Slike fellesgaver hvor en kan gjøre ting sammen synes jeg er veldig super. Ønsker oss det med foreldre også blant annet, noe en kan gjøre i lag. Vi har blant annet ønsket med oss svigers på campingtur til sommeren :p

Hørtes fantastisk ut :-D

Vi sliter faktisk litt med hva vi ønsker oss. Jeg ønsker meg litt dyre ting og det har vi ikke råd til. Så til mannen har jeg lagt inn ønske om en pen, støttende ammebh.

Jeg forsøker å bremse litt på hele julegavestyret, synes ikke noe om det. Vi har alt vi trenger og mer til, synes det er koselig å f.eks. avtale adventsmiddag med venner som julegave og innad i familien gir vi kun gaver til barna :-) Heldigvis har mine søsken samme syn på julen som meg, og derfor er det bare ungene som får gaver (og så gir barna noe til tantene/onklene som ikke har barn selv). Det går likevel nok penger til mat og kos i juletiden spør du meg!

Jeg forsøker å bremse litt på hele julegavestyret, synes ikke noe om det. Vi har alt vi trenger og mer til, synes det er koselig å f.eks. avtale adventsmiddag med venner som julegave og innad i familien gir vi kun gaver til barna :) Heldigvis har mine søsken samme syn på julen som meg, og derfor er det bare ungene som får gaver (og så gir barna noe til tantene/onklene som ikke har barn selv). Det går likevel nok penger til mat og kos i juletiden spør du meg!

Skulle til tider ønske at familien ikke var så glad i gaver som vi er. Har aldri shoppet noe særlig til oss selv meg og mannen, men denne høsten har vært ekstrem. Så håper det roer seg litt etter jul. Mulig det blir en liten shoppestopp igjen, som jeg har hatt et par ganger :-)

Opplevelser er jo det beste, og burde vært et større fokus for vår del merker jeg :-)

Blir veldig glad for alt til lille, hun blir født før jul:) Alt man ikke trenger å kjøpe selv av f.eks bleier, kluter eller annet man alltid har brukt for er fantastisk. Synes også det er veldig stas at vi får jente da det finnes så utrolig mye flott:Heartpink

Noe som bare er til den nye ferdig fødede mammaen klager jeg heller ikke på ;)

Jeg tenker jeg ønsker meg gavekort til velværebehandlinger på en hudpleieklinikk og hos frisøren min, ellers har jeg noen kjedelige husmorting jeg ønsker meg; stålbolle til kenwooden og håndmikser :hilarious: Sammen tenker jeg vi ønsker oss pengebidrag til ting vi trenger, som ekstra fryser :rolleyes:

Jeg har alt jeg trenger og mer til, føler vi voksne og unga i familien vår har det iallefall:rolleyes: Så aner ikke hva jeg ønsker meg? En hyggelig førjulstid med mye hygge, kos, nyfødt baby, familie og gode venner:greet008 Så er jeg strålende fornøyd:santa:Heartred

Back
Topp