Hvilke juleblomster har dere?

Har en enslig julestjerne :-P alt bare dør så fort det kommer i hus

Har noen svibler så langt:)

Jeg har en julestjerne. :) Vanligvis har jeg i hvert fall tre julestjerner og én amaryllis, men i fjor så mente samboeren min at han reagerte på julestjernen, så det ble bare én i år for å teste. Amaryllis er jeg litt usikker på om jeg kjøper, men godt mulig. ;)

Ingen enda, men skal kjøpe meg noen julestjerner og så får jeg en sammenplantning av mamma hvert år :)

Eg og jenta mi kjøpte oss ein amaryllis kvar for to veker sidan. Vi setter strekar og dato på ein maskeringsteip i vinduskarmen, så vi kan sjå kor fort dei veks. Grådig kjekt!

Kjøper sikkert ei julestjerne og.

Jeg har kjøpt meg flere svibler, julerose, julestjerne og en nydelig orkide :) Alt er dødt når det nyåret kommer og da får jeg holde meg til stilk blomster :p

Ingen :D hihi. Og ikkje trur eg da kommer noen heller. De bare dør her hos meg :p

Ingen. Ikke fordi de dør, men fordi vi reagerer på dem :o

Får se om jeg kjøper roser eller noe, hvis jeg finner en plass å sette vasen :p

hvite azalea :) Også har jeg litt furu og kristtorn.. (vet det ikke er juleblomster, men liker det grønne)

Har ingen. Er veldig allergisk mot julestjerner.

Eg og jenta mi kjøpte oss ein amaryllis kvar for to veker sidan. Vi setter strekar og dato på ein maskeringsteip i vinduskarmen, så vi kan sjå kor fort dei veks. Grådig kjekt!

Kjøper sikkert ei julestjerne og.

Jeg satte mine 'kaldt' da jeg kjøpte de for 3 uker siden. Men de vokste så fort, så satte de inn i stua for blomstring.
Kjempe nydelige :)
Nå er de snart på hell :P

Back
Topp