Hvilke jobber/studier har dere?

Hanes88

Betatt av forumet
Selv så jobber jeg på en kortidsavdeling innen helse og omsorg. Så føler at jeg snart må ta en snakk med sjefen, da den ene avdelingen er en smitte avd. Ved siden av jobben, så tar jeg oppigjen fag på NKI. Planen var å søke spl å begynne til høsten, men nå er jeg jo gravid, så da vlir det ikke før neste år da. Men skal uansett gjøre ferdig fagene mine nå, å ta eksamen i juni Ser for meg at det kan bli litt småstress med 2 unger ifra før + graviditet men:dead: vi er da kvinner og kan multitaske?;)

Er utdannet barnevernspedagog. Jobbet med barn/unge med psykisk utviklingshemninger som autisme, asberger, Downs syndrome og diverse diagnoser i den gata. Tok meg en pause fra det når jeg ble gravid i 2014 pga mye utagering og skulle bare jobbe litt i hjemnesykepleien. Ble værende der og er der nå på 3.året :p

Men nå er tiden inne for å jobbe med det jeg er utdanna som, så begynner på videreutdanning i høst (deltid over 1år) Videreutdanning innen tidlig tiltak for barn og unge som har blitt utsatt for seksuelle overgrep og incest.

Hflsefagagarbridet og har tatt fagskole innen psykisk helsearbeid.

Jobber i bolig for utviklingshemmede.

Jeg tror du klarer sykepleien, Hanes88.
Man klarer det man vil :)

Bibliotekar på vgs.

Jobber i barnehage. Å der har jeg måttet fortelle om nyheten på grunn av kvalmen min. Plages veldig med kvalme så må ofte løpe på do. Håper kvalmen blir mindre snart. :smiley-ashamed004

Jobber som pedagogisk leder i en barnehage [emoji5] Har sagt i fra til alle på jobb om d så ingen ser stygt på meg om jeg tar meg ekstra mange pust i bakken per dag [emoji14] Sjefen har også satt inn en person som går mine vakter nå i starten så jeg kan være på topp siden formen ikke er 100% [emoji5]

Jeg er utdannet deleekspeditør men jobber som servicerådgiver hos bilforhandler.

Utdannet pedagog, jobber som lærer på barneskole.

Jobber i hjemmesykepleien og studerer til å bli helsefagarbeider. Er jeg heldig, rekker jeg å ta fagbrev før jeg går ut i permisjon:) Hadde vært så digg:)

Jobber i barnehage. Å der har jeg måttet fortelle om nyheten på grunn av kvalmen min. Plages veldig med kvalme så må ofte løpe på do. Håper kvalmen blir mindre snart. :smiley-ashamed004

Jeg jobber også i barnehage. Vil drøye med å fortelle det siden jeg bare er i vikariat, men har vært uvel selv. Og oppblåst, føler at de kan se at jeg ser ut som en ballong Hvordan tok de nyheten på din arbeidsplass?

Back
Topp