Hvilke jobber og trives du?

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Hvilke jobb(er) har du hatt eller har? og hvilken likte/liker du best?

Hatt mange jobber men den jeg har trivdes mest i er jobb på sykehjem og hjemmesykepleie.
Kjempe kjekt og jobbe så tett inne på mennesker.[:D]

Første skikkelige jobben min var i fersvaredisk, trivdes helt til vi fikk ny skjef og miljøet ble dårlig og mye ble forandret på.

Jobbet litt i barnehage før det, trivdes godt[:)]

Så jobbet jeg på eldrehjem i noen mnd og det var den jobben jeg trivdes best i[:)]
Passer meg perfekt! Så forhåpentligvis består jeg eksamen i mai og kan begynne på lærlingtiden min på sykehjem om et år[:)]

Jobber på SFO. Trives kjempegodt![:D]
Daglige utfordringer når barna krangler og har konfrontasjoner.
Men hver dag er det også utrolig mange fine samtaler de med flotte barn, lek og og kreativ utfoldelse[:)]

Liker godt at hver dag ikke er lik.[:)]

Har også jobbet med eldre, og innen kulturlivet. Stortrivdes med begge deler.
Bør ha en dagtidsjobb, og da er SFO midt i blinken[:)]

Første jobben jeg hadde var på gatekjøkken, trivdes den gang veeldig godt da vi bare var ungdom omtrent som jobba der og alle var blide og vi hadde mye morro på jobb.[:D] Også var det hektisk og litt stressende om sommeren, gatekjøkkenet lå langs e6 og vi kunne ha kø til langt utenfor døra...
Etter det har jeg jobba på barneskole som ringevikar, hatt en fast stilling på en gutt også, trivdes ganske godt med det. Var mye variert men også mye dø-tid... bare sitte se på at han hadde gym, at han var med klassen på ting osv.. Ellers var det spennende med tegn- til- tale[;)]

Så etter det har jeg jobba i skobutikk, helt greit. Mye sure kunder, mange hyggelige også da.. Noen dager var veldig hektiske, med masse arbeid på lager, noe jeg egentlig liker veldig godt, skaue litt og kjenne på kroppen at man gjør noe liksom.

Så har jeg nå før jeg ble gravid med de to jeg har jobbet med flyvask, bra miljø, men ellers mye sure flyvertinner og noen blide. Ganske artig når man jobber hele tida og man jobber etter tid så man kan ikke ta med ro, noen ganger har man nesten ikke tid til å gå på do en gang, men det funka da. Men ikke så bra arbeidstider når man har barn.

Men etter mine erfaringer har jeg funnet ut at jeg liker å jobbe fysisk, altså i stress og hektisk miljø[:D]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Jobber på SFO. Trives kjempegodt![:D]
Daglige utfordringer når barna krangler og har konfrontasjoner.
Men hver dag er det også utrolig mange fine samtaler de med flotte barn, lek og og kreativ utfoldelse[:)]

Liker godt at hver dag ikke er lik.[:)]

Har også jobbet med eldre, og innen kulturlivet. Stortrivdes med begge deler.
Bør ha en dagtidsjobb, og da er SFO midt i blinken[:)]

Kunne jeg tenkt meg og, men ingen ledige jobber her i nærheten av meg akkurat nå..

Back
Topp