Hvilke jobber kan man få uten utdannelse?

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Det må være 8-16, ikke helg. Holder på med utdannelse nå, men er ikke sikkert jeg får fullført før jeg står uten inntekt. Må dermed begynne å vurdere andre muligheter.

Men jeg kan ikke helt tenke meg hvilke jobber man kan få uten utdannelse på dagtid?

Jeg ville bare sett på hvilke jobber som er ledige på finn/NAV ol. Det kan kanskje finnes mange forskjellig type jobber, men det spiller liten rolle hvis de ikke er ledige;)

Jeg har en utdannelse og det finnes forskjellige typer jobber jeg er kvalifisert til. Prøvde å finne ut hvilke, men til syvende og sist hjelper det lite om det ikke finnes noen ledige innen det yrket.

Jeg ville bare sett på hvilke jobber som er ledige på finn/NAV ol. Det kan kanskje finnes mange forskjellig type jobber, men det spiller liten rolle hvis de ikke er ledige;)

Jeg har en utdannelse og det finnes forskjellige typer jobber jeg er kvalifisert til. Prøvde å finne ut hvilke, men til syvende og sist hjelper det lite om det ikke finnes noen ledige innen det yrket.

Har fulgt med i flere måneder nå og har enda ikke kommet over en jobb i nærheten som ikke krever noen form for utdanning :(
Derfor greit å vite litt om hvilke jobber som det faktisk er mulig å få, så kan man oppsøke ulike steder og legge inn åpne søknader.

Finnes jo en del ufaglærte både i bhg og skole som assistenter, og på ulike typer helseinstitusjoner (siste er kanskje ikke så lett mtp arbeidstid).

Finnes jo en del ufaglærte både i bhg og skole som assistenter, og på ulike typer helseinstitusjoner (siste er kanskje ikke så lett mtp arbeidstid).

Skole eller SFO kunne jeg tenkt meg. Tror ikke jeg har tålmodighet til å jobbe i bhg desverre :p

• Liker
Reactions: EJ
Butikk
Telefonselger
Lager

Det er bare å søke rundt omkring og overalt og si at du er ute etter de vaktene som er 8-4 :)