Hvilke interesser har du?

Lykkeliiten

Glad i forumet
Jeg er veldig glad i hester og ridning men tiden og pengene strekker ikke til den hobbyen så sparer den til jeg blir "stor dame" :p

Ellers er det trening (spinning, ute sykling og jogging), strikke, hekle, venner og hobbyfotograf var det jeg kom på i farta :)
 
Dette er en av mine interesser :) dette har jeg akkurat lagd på bestillibg til ei.
Ellers så liker jeg å gå turer, være med venner, se på film og masse mer egentlig.
 

Vedlegg

  • 1367869665978.jpg
    1367869665978.jpg
    48,9 KB · Visninger: 39
Jeg er et friluftslivsmenneske som har det aller best når jeg får være ute i skog og mark hele året :happy093

Ellers så har jeg nettopp oppdaget nye avhengighetsskapende hobbyer som hekling og strikking (min mor er helt sjokkert for hun trodde IKKE jeg hadde tålmodighet til å sitte stille med sånne ting.... hehe)
 
Hobbykokk, hobbyfotograf, liker å male og lage ting :)

Ellers spilt håndball i en mannsalder, og hadde tenkt å begynne igjen til høsten, etter ett års pause, meeeen... :p
 
Jeg er veldig glad i å være utendørs, drive med trening og være aktiv, lese bøker, interiør :)
 
Jeg er veldig glad i å lese,men det er sjeldent jeg finner tid til det:) ellers er jeg over snittet opptatt av interiør:) Og spiller håndball..:) det har jeg gjort i mange år, men det ble visst en pause nå..;)
 
Veldig glad i å bake. Og strikke. Så driver å titter på oppskrifter på hentesett som jeg vil strikke.
 
Film, hobby fotograf, strikke, være med tantugen min,gå tur, nyte midtnattsol om sommeren, nordlys om vinteren, venner, familie og ellers nyter dagene :)
 
strikke, trene, lage album, lese interiørblogger! :) Men mest av alt sønnen min og samboeren min, men det regner jeg med er likt for alle :)
 
Jeg elsker å gå tur på fjellet eller i skogen. Og da må fotoapparatet være med :) Er så glad vi har en hund vi må slite ut, ellers tror jeg aldri jeg hadde kommet meg ut :p
 
Jeg glemte en interesse! Jeg har fått meg skritteller så nå har jeg utfordret min kjære til en konkurranse: hvem som går flest skritt innen utgangen av mai! (vi konkurrerer alltid om alt mulig rart og jeg hater å tape). Min nye sunne hobby er å gå min. 12 000 skritt hver dag! :)
 
Jeg glemte en interesse! Jeg har fått meg skritteller så nå har jeg utfordret min kjære til en konkurranse: hvem som går flest skritt innen utgangen av mai! (vi konkurrerer alltid om alt mulig rart og jeg hater å tape). Min nye sunne hobby er å gå min. 12 000 skritt hver dag! :)
Det hørtes kjekt ut! Lykke til og måtte den beste vinne :p
 
Takk :) Jeg vinner LETT :taunt014 hehe (har ikke no særlig konkurranseinstinkt jeg nei .... )
 
Strikke, gå turer, reise, fjellturer, lese.... Det jeg kommer på i farten :)
 
Back
Topp