Hvilke inntrykk har dere av meg?

MinniMe

Elsker forumet

har mange ganger lurt på hva ere egentlyg syntes og vet[8D]??

(inspirert av barehege sin tråd"hva tror dere")

jeg tror at du r ei veldig morsom jente, virker som du hvertfallhar humoren på plass[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] en kjempegod mamma som elsker guttn sin høyere enn seg selv og at du r veldig glad i familie og venner!!!  og at kun d beste r godt nok for Markus (noe du sikkert deler med alle her inne) hehehe[:)][:)][:)]

Åååå.. Så fine ord, Gabriella!! Ble helt rørt, jeg.. Og vil veldig gjerne signere den!! For har bare GODT inntrykk av denne jenta!!![:D] Jordnær og skikkelig jente!!! (Før når jeg har solgt dresser har jeg alltid venta til jeg har sett at pengene er kommet inn FØR jeg har sendt, men det gjorde jeg ikke med deg.. hehe.. Bare VISSTE at du var real!!!)[:D]

så koselig å høre det da, nå ble jeg glad...
dere er jo også bare så¨søte...

ORIGINAL: Gabriela

jeg tror at du r ei veldig morsom jente, virker som du hvertfallhar humoren på plass[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] en kjempegod mamma som elsker guttn sin høyere enn seg selv og at du r veldig glad i familie og venner!!!  og at kun d beste r godt nok for Markus (noe du sikkert deler med alle her inne) hehehe[:)][:)][:)]

Signerer denne jeg!!!!

jeg har jo aldri møtt deg..men her så virker du veldig hyggelig,bli og omtenksom[:)]

[:)] godt å høre[:)]

Back
Topp