M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til eldstemann bruker vi nå noen produkter fra burts bees som vi er veldig fornøyde med, badeoljen og bleiesalve. Tror vi kommer til å benytte oss av disse til neste barn også. Ved behov for pudder har vi ganske enkelt brukt potetmel, effektivt og rimelig.
Jeg har valgt å boikotte Burts Bee etter denne saken
http://www.tv2.no/a/6562325
"Sterkt allergifremkallende parfyme
Babyoljen fra Burt’s Bees, har en merkelapp hvor det både står «parfymefri» og «hypoallergenisk».
Samtidig inneholder oljen et av de mest allergifremkallende parfymestoffene som finnes: limonene.
– Jeg syns ikke dette er bra, å putte noe på frisk babyhud som da har risiko for allergiutvikling. Dette er ikke i orden, og jeg syns det er kritikkverdig, sier Langeland.
Limonene er et naturlig parfymestoff med en sitronlignende duft, og er så allergifremkallende at det har havnet på EUs verstingliste over parfymestoffer med spesiell bekymring for allergi."
Anbefaler ikke denne serien til noen. De har faktisk fjernet den fra apoteket! Heldigvis! Tenk å villede folk på den måten...