Hvilke hudpleieprodukter?

ColgateSmile

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018

Hvilke hudpleieprodukter bruker dere? Tenker da på ansiktskrem og ansiktsvask.....De jeg har brukt til nå har jeg akkurat funnet ut av inneholder salisylsyre, og det skal visst ikke brukes av gravide...Så da lurte jeg på om dere hadde noen anbefalinger??:)

Har litt uren hud, så funker ikke så bra med sånne billigkremer fra matbutikken :p

Jeg bruker Clarins multi active jour til dagkrem. Den har jeg brukt lenge og er min absolutte favoritt! Jeg har testet ut mange før jeg landet på den. Om den evt inneholder salisylsyre, vet jeg imidlertid ikke ;-)

Jeg bruker decleor cleansing milk og mattifying toner til rens.
Bruker MD formulation sin Continous Renewal Serum. Mulig denne inneholder salisylsyre, men det skal være så lite at etter hva jeg har funnet er den trygg å bruke som gravid + at det er utvortes og ikke noe man 'drikker' type ting.
Bruker kremer fra decleor til natt og dag.
Kan også anbefale MD sin face & body scrub + at MD har noen gode masker!

Lykke til :)

(Tror mama mio har noen ansiktsprodukter også, og de er laget spesielt for gravide. Men har ikke testet de. Fås hos feelunique)

Jeg bruker ansiktsvasken til Cliniderm og forskjellige ansiktskremer fra Beauté Pacifique og er kjempe fornøyd. Beauté Pacifique produktene koster litt, men det er de verdt :)

Jeg bruker fra Ole Henriksen, og har aldri vært så fornøyd med huden min som etter jeg begynte med det i sommer. Bruker det til kropp og, spesielt oljen er helt super. 

sverger til ole henriksen :) 

helene7 skrev:
Jeg bruker fra Ole Henriksen, og har aldri vært så fornøyd med huden min som etter jeg begynte med det i sommer. Bruker det til kropp og, spesielt oljen er helt super. 

me to! 

bruker Chanel sin Hydramax+ serie.
har hatt fjortishud helt frem til jeg begynte å bruke denne serien. småkviser og blank t-sone utover dagen. alle problemene er nå borte!! halleluja!

når jeg bruker;) bruker jeg mary kay sine produkter.. har brukt de lenge.. har god virkning.

Vurderer å bytte nå.. mest på grunn av at jeg vil prøve noe nytt:) snart tom

Kommer helt an på hvilken hudtilstand jeg har, men for tiden bruker jeg produkter fra Forever Living. Er veldig glad i syreprodukter, og hadde jeg hatt det i hus, så hadde jeg nok brukt det nå.

Kløverfire skrev:
Jeg bruker REN produktene for blandingshud, er godt fornøyd med dem :):)

Bruker også REN. REN Mayblossom t-zone control cleansing gel og
REN T-Zone Balancing Day Fluid! Elsker disse.

Jeg driver hudpleiesalong, og bruker kun de produktene som jeg jobber med der. Dermalogica heter den serien. Fantastiske produkter:)

Jeg bruker produkter fra Babor, som fås kjøpt på hudpleiesalonger. Veldig fornød med dem.

Back
Topp