Hvilke hobbyer\interesser har du?

Har 10 hunder så går mye tid på dem, men de er over hobby/interesse da det er blitt en livstil :p Ellers så er det gården, men glad i å lese gode bøker.

Hest er min hobby! Men nå bare koser jeg med forhesten. Har valgt å legge all ridning på hylla...

Jeg gleder meg til sette igang med sprang igjen etter at denne ungen er ute!

Elles så strikker jeg litt (enkle greier..), og liker meg ute i skog og mark, selv om der er mindre av det nå enn før..

Hest er min hobby! Men nå bare koser jeg med forhesten. Har valgt å legge all ridning på hylla...

Jeg gleder meg til sette igang med sprang igjen etter at denne ungen er ute!
.
Her også, egentlig. Planen var å begynne å kikke etter en hest og en ponni nå i høst, men siden det ble baby så raskt så er det blitt satt på vent :( Litt vedmodig faktisk, savner enormt kosen å ha hest, og gleder meg til den dagen jeg ser ut vinduet og har hesten der.

Hekling (i perioder), kryssord og annet hjernetrim (wf), piano, over gjennomsnittet opptatt av ishockey, musikk, være ute, shopping, Caféturer. Har også reist masse :)

Hest her også! Og hunden vår da. Har en unghest på 3 som er til innridning nå og skulle jo begynne å ri på han når han kommer hjem i september, men vet ikke om det er så lurt nå pga graviditeten! Han er snill, men det er en stor varmblods ridehest, og jeg har ikke ridd så mye det siste året.. Veldig usikker her altså.

Når jeg en sjelden gang har tid til noe slikt så går det mest i lesing og brodering. Kan også sitte å fargelegge i timesvis om muligheten byr seg :) liker også å gå på lange turer i fjellet eller rundt hytta :)

Dans og teater har vært store hobbyer hele mitt liv. Men etter jeg flytter fra der jeg bodde før. Begynte jobbe og ble gravid så strakk ikke tiden til mer.

Men etter det har jeg fått skikkelig mer smak for løping ute og timer på family sportsclub.
Ellers er jeg veldig glad i å se filmer :p

Klatring, lese bøker, være ute i fjellet, toppturer med snowboard, jogge og trene. Etter jeg fikk barn har det meste stoppet lopp bortsett fra klatring og lese bøker :)

Av håndarbeider liker jeg å brodere og tror virkelig jeg skal prøve meg på strikking. Jeg freaker vanligvis ut om jeg mister en maske, men øvelse gjør mester?!

Back
Topp