Spiller i korps, strikker og ser tv-serier ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, man må jo bare forholde seg til hverdager og alt annet som tar tid også. For meg har det gitt masse energi å gjøre dette, men siden jeg er gravid nå, har barn fra før og mye annet å forholde meg til så har vi bestemt oss for å hoppe over sommerens festival. Kommer sterkere tilbakeDet hørtes moro ut!! Jeg var leder for Røde kors ungdom før, det var veldig givende! Men dessverre så tar hverdagen å barna mye tid nå så rekker ikke så mye annet i ukedagene annet enn å kjøre hit og dit på fotball og turn![]()
Spennende! Vi har vært inne på tanken men foreløpig ikke kommet lengre enn til detFordi vi bor på gård og har plass til det, og så arrangerte de kurs rett ved der jeg bor og så tenkte jeg hvorfor ikke.Er veldig moro, lett å bli hekta! Og så tjener man litt på å selge honning også. Drømmen er å leve delvis av det, men det blir noen år frem i tid
![]()
Spennende! Vi har vært inne på tanken men foreløpig ikke kommet lengre enn til det![]()