Hvilke hobbyer driver dere med i jula?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Jeg strikket genser til eldstemann o jula.
Dobbel perlestrikk, så det går sakte synes jeg.

uploadfromtaptalk1356617520919.jpg
Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Jeg holder på med masse forskjellig. Akkurat nå er jeg igang med et kjøkkenhåndkle, mariusgenser, lappeteppe(tuntreet)

Jeg holder på med masse forskjellig. Akkurat nå er jeg igang med et kjøkkenhåndkle, mariusgenser, lappeteppe(tuntreet)

Så flink du er :)

Her oppdaget jeg etter og strikket et erme at jeg hadde brukt feil pinner. Så nå er det påan på ny :p

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Tok på meg et prosjekt om å lage en strikket vognpose ala den av Risarosa sin... Strikker i dobbel perlestrikk og skal bli ca 160 cm lang og 50 cm bred + sykant før den sys sammen så tar litt mer tid enn jeg hadde tenkt. Baby har kommet og jeg har knapt kommet 1 meter... Strikker på spreng nå:)

Det så ut som en deilig genser! Her har jeg alt for mange prosjekter gående. Hehe. Her strikker jeg sokker, dorthegenser, broderer julekalender, bella mittens osv.. Hater å ferdigstille prosjekter. :p

Sent from my LT18i using BV Forum

Veeel.. jeg er i gang med neste års julegaver allerede.. :p tenkte å strikke pannebånd og votter (begge med fanamønster) til hele flokken, så da blir det 12 sett. :)
Tar det litt innimellom, selvfølgelig, har alt for mange prosjekter som må lages. :)
Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Veeel.. jeg er i gang med neste års julegaver allerede.. :p tenkte å strikke pannebånd og votter (begge med fanamønster) til hele flokken, så da blir det 12 sett. :)
Tar det litt innimellom, selvfølgelig, har alt for mange prosjekter som må lages. :)
Sent from my HTC Desire C using BV Forum
Så effektiv du er som alt er igang med årets julegaver da :)
I år tenkte jeg og starte tidlig og.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk 2

Her har jeg begynt å lære meg litt strikk. Ikke så mye, men er hvertfall i gang. Holder på med tredje puta. Har lært meg litt enkle fletter, så håper å avansere om ikke så lenge;) Må lage en til av den jeg har begynt på på bildet først, så jeg har to like av den også:)

Vedlegg

• DSC_0273.jpg
    DSC_0273.jpg
    527,9 KB · Visninger: 7
I jula er nok hobbyen min god mat og godt selskap :D

Back
Topp