Hvilke helgeplaner har dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Lurer på hvilke planer dere har for helgen?

Sambo har jobbehelg så er alene hver kveld! Så da blir det vennindekveld i morgen, eldste dattera skal i bursdag og besøk av min mormor:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobbe.... Etter jobb på søndag skal ene søstera mi og svogeren få høre nyheten :-) bare min brors familie igjen da av di nærmeste.... Og pappa, men han bor langt unna så blir nok bare en sms på han....

Fotballcup og familietid :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jobb på lørdag :( gruer meg. Så forhåoentligvis avslapping på søndag :)

Mannen skal beise terrassen, mens jeg og vesla får besøk av mamma m familie. I morgen skal det regne, så jeg håper vi kan dra å besøke noen venninner som akkurat har fått baby. Har 3 venner som har født de siste ukene!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Nå sitter jeg og gruer meg til jobb. Får alltid tilbakefall med kvalme på dosse jobblørdagene :/ Sikkert nervøsitet

Slappe av, leke masse med gutten min, gjøre noe husarbeid og kose oss :)
Skal kanskje ta turen på lekelandet her eller i bassenget også :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skulle vært på Island, men så gikk pilotene i Iceland air ut i streik...:(

Så nå er jeg bare hjemme og gjør ingenting...

Igår (Fredag) reiste jeg til Kristiansand for å besøke lillebrorn min, fortalte han da at han skulle bli onkel for første gang :D idag (Lørdag) har vi vært å pyntet og gjort klart i lokalet der vi skal feire konfirmasjon til lillebroren min, og imorgen (Søndag) blir det komfirmasjon :)

Nå er det Eurovision på tv :) men vi er ganske utslitte begge to. Fått i oppdrag å vekke typen nå. Han trengte en dupp.

Back
Topp