Hvilke hårfarger har du hatt?

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
De fleste har vel farget håret sitt en eller annen gang.. Såå hvilke farger har DU hatt?

Selv har jeg hatt alt fra svart til lysebrunt, "blondt" (les gul-oransje), rødt, lilla og rosa :p

Ulike brunfarger, lilla og rødt (den siste ikke etter planen). Skal vel nevnes at jeg har hatt gult hår også. Heller ikke det etter planen :p :D

Skikkelig kjip der altså, er blond og har aldri vært noe annet. Har vært alt fra platina til mer naturlig som jeg er nå da :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg er opprinnelig brunette, slik som nå, men har vært blond, i form av striper, og har hatt rødt hår, da frisøren min (som i dag jobber hos Jan Thomas :D) ville bruke meg som modell i et hår- og sminkeshow ;) Farget det fort tilbake! Jeg er ikke av typen som ønsker oppmerksomhet pga en craaaazy hårfarge, hehehe :P

Hmm mitt hår har skikkelig fått gjennomgå fra til jeg farget det mørkt. Har hatt blondt, orange( dårlig bleika) blå-svart, svart-lilla, rødt. Plomme lilla. Forskjellige brunfarger. Vanlig svart. Å nå jobber vi ( frisøren) på å få det lyst igjen :) er litt usikker på om æ greier å holde det lyst , siden jeg trives best med mørkt.

Nå siste årene har jeg ikke farga håret, er brunette.
Men oppgjennom årene har håret fått gjennomgå. Har vert svart, lys, rød, blå, rosa.... Men har aldri vert blondine, har brune øyne så ikke følt det passa...

Håret har vært farga to ganger. En gang siste året på barneskolen, hjemmefarga av ei venninne. Skulle bli brunt med gyldent / rødlig skjær, ble nærmere rødt :) og så farga en gang etter det, på ungdomsskolen, brunt. Ellers har det vært gjennom diverse nyanser i naturlig form og. Var helt lyst da jeg var helt lita, så mørk blondt / kommunegrått, brunere om vinteren opp gjennom oppveksten, og så har det blitt mørkere / mer brunfarge jevnt over den siste tida. Ispedd en god del flere grå hår enn det jeg trodde var normalt for en 28-åring ;)

Gud, jeg har hatt alt selv.
Svart, brunt, gul-blondt, mange variasjoner av blond med striper og mørke blonde og lyse blonde.

Men har alltid falt tilbake på noe mellomblondt med lysere tupper/striper.

Nå har jeg derimot klipt av alt mitt lange hår og har min helt naturlige farge tilbake. Blond heter den vel. Men folk sier den er mørk :p

-- tasting fra mobil --

Har hatt platinablondt, mørke brun og rødt:-) nå har det fått beholde sin mer normale farge en stund, som er helt mørkt blond med litt tilførte blonde striper. Kjedelig, men lettvint:-p

Har hatt ALT utenom gyldenblondt. Da fra gråhvitt til kullsort og innom blå, rosa, lilla, petroliumsgrønn,og rød:) gøy med farger, når man er frisør mååå man somregel prøve litt av hvert:)

Jeg har hatt brunsvart, og brunt
med rød skjær, jeg har en litt spesiell rødfarge på håret, kan kalle det kastanje rødt.

Har hatt diverse farger..helt fra fjortistidas fersken aktige lysebrunrøde farge, til mørk brun, blåsvart, tofarga rødt og oransje(fargemodell), princerødt, mørk brunt med lyse striper, mahogni, vanlig blondt, mørk gyllenbrun og min naturlige lys kommuneblond ;)

Eg har hatt lyse brunt, brunt, mørke brunt. Har hatt blonde striper.. no er det min naturlige brun/blond farge.. håper eg klarer å lavær å farge det på evig lenge.. spendt på korleis det blir i sommer (viss vi får sol)

Back
Topp