Hvilke gravid-apper bruker du?

HildeFraNordSør

Forumet er livet
August 2018
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Sensommerskattene 2023
Jeg har androidtelefon.

Mine gravid-apper: Ovia Pregnancy, PregLife, Graviditet+

Syklus: WomanLog Pro

Kniping: Kegel Exercises (daglig påminnelse)

Apper for prøving og IVF: Premom for å logge tester, både EL og graviditet. Embie for IVF.

Rieteller: Rier

Jeg har babyverden, preggers, preglife og helseoversikt.
Bruker også womanlog til å følge med på syklusen.

Bruker Preglife og Helseoversikt til svangerskapet. Flo til å tracke mensen og Kniptid til kniping (har ennå ikke begynt å bruke sistnevnte).

Preglife og Graviditet+. Syns Ovia også er fin, der ser man hånd og fot-"avtrykk". Installerer nok den igjen også.

Jeg har androidtelefon.

Mine gravid-apper: Ovia Pregnancy, PregLife, Graviditet+

Syklus: WomanLog Pro

Kniping: Kegel Exercises (daglig påminnelse)

Apper for prøving og IVF: Premom for å logge tester, både EL og graviditet. Embie for IVF.

Rieteller: Rier
Ser vi bruker akkurat de samme gravid-appene, hehe. Sist hadde jeg vel en seks-sju stk, men denne gangen skal jeg stoppe med disse tre. Tror jeg ;)

Ser vi bruker akkurat de samme gravid-appene, hehe. Sist hadde jeg vel en seks-sju stk, men denne gangen skal jeg stoppe med disse tre. Tror jeg ;)
Den jeg bruker mest av dem er nok Ovia, liker de håndavtrykkene. Nysgjerrig på hvilke andre apper som fins, men vet ikke om jeg gidder å teste noen. :hilarious:

Hva liker dere med appene dere bruker?

Den jeg bruker mest av dem er nok Ovia, liker de håndavtrykkene. Nysgjerrig på hvilke andre apper som fins, men vet ikke om jeg gidder å teste noen. :hilarious:
Ja, det er det jeg også liker best med Ovia. Og den Graviditet+ for å se faktisk størrelse, for det er litt gøy

Ja, det er det jeg også liker best med Ovia. Og den Graviditet+ for å se faktisk størrelse, for det er litt gøy
Ja, det er sant! Men det var ikke så moro denne uka, litt for science fiction. :bored:

Faktisk størrelse (hvis bildet er fullscreen på mobil) denne uka, fra Graviditet+.

Vedlegg

• Screenshot_20221217_103025_com.hp.pregnancy.lite.jpg
    Screenshot_20221217_103025_com.hp.pregnancy.lite.jpg
    263,4 KB · Visninger: 16
Back
Topp