Hvilke gardiner e.l bruker dere på badet for å unngå innsyn?

guttemammaen

Forelsket i forumet
Hei!

Vi har pusset opp badet. Badet ligger sånn til at det er god innsyn, og slik kan vi jo ikke ha det. Jeg synes vanlige persienner er litt kjedelige, men jeg vet ikke helt hva ellers jeg bør bruke. Jeg kan jo ha vanlige gardiner, men da blir de jo hengende rett ned, og det vet jeg ikke helt om jeg vil. Hvordan har dere det på badet?

Vi klistret på sånn stort mønstret "klistremerke" på vinduet (husker ikke hva det heter!:p) som vi kjøpte på rull, som man ikke klarer å se gjennom:)

Har frostet vindu, men skal kjøpe plisségardin i tillegg siden solen står inn på våren og sommeren og gjør det fryktelig varmt. Syns plisségardiner er kjekke siden de gjør så lite ut av seg.

Ja det var kjempe smart, men jeg bor jo ganske avsides og har ingen naboer, så jeg kunne egentlig tenkt meg til å kunne se ut litt også av og til.....kanskje vanskelig å få i både pose og sekk!

Ja det var kjempe smart, men jeg bor jo ganske avsides og har ingen naboer, så jeg kunne egentlig tenkt meg til å kunne se ut litt også av og til.....kanskje vanskelig å få i både pose og sekk!
Kan jo ha folie på halve vinduet feks, sånn at det dekker det det skal dekke. :p så har du utsyn i øvre halvdel. :)
Er mange folier som har et design som gjør at det passer veldig fint.

ja jeg får søke litt på nettet, og se hva jeg finner. Bestiller dere på nettet eller kjøper i butikk?

Vi har persienner, men det anbefaler jeg ikke, for det støver og setter seg hårspray og alt mulig på de.. jeg syns det er veldig vanskelig å vaske de også. . Så ja, du gjør et bra valg i å vil ha det :)

Kunne du tatt bilde av vinduet?

Frostet vindufolie. Aner ikke hvor den kommer fra siden pappa ga den til oss og mannen klistret det på vinduet. Pappa jobber med sånt.

har dere bilder av vindu med med folie?

Back
Topp