Hvilke forventninger har du til morsdagen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Nå førstkommende søndag er det morsdag :Heartred:love7
Har du noen forventninger eller ønsker til dagen? Hva ønsker du deg i morsdagsgave?

Feirer dere morsdag i deres familie? Gir du din egen mor en oppmerksomhet denne dagen? Ønsker hun seg noe spesielt?
 
Jeg forventer kort fra ungene. Vet at yngste nok lager i bhg og mellomst får lage på sfo men eldste er jeg usikker på om de lager på skolen eller om han må gjøre hjemme.

Jeg vet at mannen pleier å ordne gave med dem, og oftest klær. Somregel treffer han bra når han kjøper meg klær, men sist bursdag var ikke full klaff.

Ungene tenger kort til min mor, jeg og min bror har spleiset på gave også skal vi til dem og spise middag.
 
Få sove lenge. :p
 
Jeg og barna er tilfeldigvis hos mamma neste helg :) kanskje jeg skal bake noe, men vi pleier ikke å feire.
 
Har ingen forventninger:) samboer er ikke så flink til sånt:hilarious:

Men kanskje jeg selv skal unne meg et flott mammakrus eller blomster eller noe;)

Til våre mødre vanker det som regel en liten oppmerksomhet, ikke noe dyrt greier men bare en liten ting. Lurer dog på å gjøre litt mer stas på svigermor i åg for hun har virkelig vært helt enestående, mamma, svigermor og farmor og synes hun fortjener litt ekstra:Heartpink
 
Ingen :) ungene er enda så små...
Mulig jeg gir noe til mamma, får se. Kanskje noe til 20 kr :p
 
Pleier å ordne en blomst til mamma og svigermor :) forventer lite, da samboer ikke er flink med slike ting og ungene er små enda :p
 
Absolutt ingenting. Vi feirer ikke :)
 
Vi gir til min mor, men aldri til svigermor for mannen har ikke hatt tradisjon for å feire morsdag. Forventer ingen gave eller kort av min egen 2åring. Mannen fikk en liten melkesjokolade og et kort laget av 2 åringen til farsdag. Syns egentlig det blir litt for kommersielt hele morsdag, farsdag valentine, vil heller ha en klem og et kyss av mann og barn hver dag enn en bukett roser en gang i året fordi det stod på en plakat på kjøpesenteret "har du husket ....? "
 
Jeg får nok en liten oppmerksomhet da mannen er veldig flink til å ordne i stand. En blomst og noe sjokolade kanskje. Vi pleier å kjøpe/lage kaker som vi tar med til mamma og svigermor også pleier mamma å lage middag.
 
Ingenting.
 
Spent på om det blir noe i år.. bærer hans barn, så.. ;) hadde ikke vært meg i mot.
 
Forventer ingenting, men blir glad hvis de overrasker med noe :happy:
Jeg baker bestandig noe til morsdag, så forventer sånn sett å spise en knallgod kake ;)
 
I år er det bare jeg og babyen som er hjemme. Mann og eldste barn er bortreist.. men har likevel en liten forventning om at mannen har ordnet en liten oppmerksomhet fra ungene.

Selv kjøper jeg en liten ting til min mamma. Vi bruker å treffes til middag på morsdagen :)
 
Forventer ingenting fra mannen, selv om jeg har hintet om at jeg har veeeldig lyst på kake :p Regner med eldste lager kort i bhg da :)
 
Jeg har absolutt ingen forventninger. Jeg vet godt at mannen ordner og styrer, men jeg forventer ingenting. Jeg blir superglad for alt, men det skal ikke være noe stort. En tegning eller noe smått barna har laget. Det skal jo kun være en liten oppmerksomhet for å vise at man tenker på -og bryr seg, ikke noe butikkjøpt. Det er bare min mening da. :) Blir selvfølgelig glad for alt, men å forvente noe av barna mine i form av gaver og oppmerksomhet, det kommer jeg nok aldri til å gjøre, slikt skal komme naturlig.
 
Forventer ingenting. Kanskje sove litt ekstra på morgenen:) Har ingen faste tradisjoner. Noen år har vi gjort litt ut av dagen, andre ganger ikke.
 
Jeg forventer ingenting, men håper kanskje jeg får sove litt ekstra lenge :)
 
Ingenting men gubben maser å maser om hva jeg ønsker meg :) Så noe blir det. Sier han må ta med seg poden å finne noe søtt :)

Ellers så har jeg lagt inn bestilling på fødsel så det er høye forventning på at hun kommer på søndag :D
 
Back
Topp