Hvilke forum

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
er dere på her inne? Siden jeg har termin i begynnelsen av februar har jeg lest og skrevet litt på januar også.
Jeg vet jo nå at det ikke blir en januarbaby men morro å lese litt der nå også, masse intr om det som er rett rundt hjørne. Og sikkert for dere som allerede har født nå. Noen som kanskje er litt på mars også?

Jeg har termin 3 mars ifølge ul og jeg mener 15 februar. Så her har jeg vært på både januar, februar og mars. Og stukket hodet innom de månedene etter også.

Er kun her inne jeg, og leser litt inne på generelt og på svangerskap og fødsel. Har hendt jeg har sneket litt inne på januar en sjelden gang :)

Var såvidt innom januar-forumet i starten. Nr 2 ble født 5 uker prematur så dermed hadde jeg en følelse at det ble prematur fødsel denne gang også.. Men nå endte jo Felix opp med å komme i desember, så da har jeg hilst på litt inne i desember-forumet også ;p
Det er her inne på februar jeg er mest aktiv og "hører hjemme" ;)

Er bare her inne... Men stikker innom andre, hvis jeg ser en spennende overskrift..:cool:

Jeg skriver og leser mest her inne og på generelt.. Noen ganger på svangerskap og fødsel også hvis jeg føler jeg kan svare eller komme med noe fornuftig:) Men snoker mye inn på andre også, leser meg opp og følger med på andre brukere :) Liker å følge med :p

Jeg er på juni12 og her. Titter innom mars av å til ;-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Jeg har termin 19. Februar, min første kom seks uker før termin og min andre kom tre uker før termin, så jeg har sett litt på januar, men er mest her inne :-)

Jeg er bare her.
Ja, og inne på mammanett.no.
Ellers er jeg med i gruppe på facebook for barn i magen i Narvik og for oss med termin i 2014.

Last edited:
Jeg startet på januar-forumet, men når termin ble flyttet etter oul, så har jeg kun vært her på februar da jeg er garantert en februar-baby :)

Jeg og sniker en del her inne, selv om jeg egentlig hører til marsforumet :)
Har hatt en følelse lenge av at nurket kommer til å være litt utålmodig, så om det stemmer blir han fort en februar-baby :)

Back
Topp