Hvilke flasker bruker dere?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har prøvd Avent, Meda og Medela. Avent vinner med tre hestehoder, helt klart! Meda sine er av dårlig kvalitet (ml-skriften forsvant rask![8|]) og Medela sine blir det vakuum i med en gang [>:] Jeg kjøpte også en 3-pk med Boots Apotek flasker bare for å ha noe å ha kokt vann i. Måtte mate med den en gang, og tutten var hard og vakuum bygde seg opp raskt....

Hva foretrekker dere?

Her sverge me t Dr.Brown. Ikkje blir da vakum, og ikkje får den lille i seg luft [:D]

Han tok Dt.Browns med en gang, så har ikke prøvd noe annet..

har prøvd avent, medela og mam.

hun ELSKER avent - så nå bruker jeg nesten bare avent. (de har jo også sånn anti-kollikk system).

det går greit med mam også, men medela sine hater både jeg og hun. [8D][:)]

Vi har både medela, dr. brown og mam. Dr Brown bruker vi egentlig ikke, hun får i seg mer luft med dem enn med noen andre flasker (forstå det den som kan [8D]). Bruker mest medela og er forsåvidt fornøyd med dem, om kvelden vil hun IKKE ha mat hvis hun ikke får mam-flaske [8D]
Mannen liker IKKE mam-flaskene, men det er fordi man kan skru av bunnen (noe sånn anti-luft-opplegg), og da gjør han det... Og da detter det melk på gulvet... [8D][:D]

Jeg har prøvd absolut alle flaskenene jeg har funnet og hun glipper smokken på alle flasker[>:] Så hun får i seg MASSE luft![&o]
Vi bruker Avent nå, de funker helt greit.

Dr Browns, lite gulping og luft[:)]

Dr.Brown

jeg bruker MAM først kjøpte jeg Avent.. men den tutten likte han ikke.. så jeg fikk MAM tutter på apoteket å byttet ut de i Avent sin.. funker fjell... han vil bare bruke MAM slik er d med smokken også...

Vi bruker bare Avent-flaskene [:)]

Dr.Browns!

her har vi avent og green to grow. foretrekker avent sine siden der er sånn anti kolikk system. Ikke prøvd andre enn disse siden de fungerer så bra :-)

Her bruker vi bare avent. Og de funker veldig bra[:)]

Frøkna mi tar kun mam sine.. nekter å suge på avent smokken da blir hu bare sint:)

ORIGINAL: ilabom

Vi bruker bare Avent-flaskene [:)]

Samme her, men skal være sagt at vi ikke har prøvd noen av de andre merkene.

Back
Topp