Hvilke flasker anbefaler dere?

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
...og hvorfor anbefaler dere de?

ORIGINAL: *Mina min*

Dr Brown, forde de er garantert antiluft. Er noen deler å koke da, men det går greit. Brukte de til Mina også, er super fornøyd.

Når hun var litt større, så brukte jeg alle slags flasker, men i starten så safet jeg helt med Brown[:D]

Helt enig! Kjøpte inn et par i krise-tilfelle, men har bare brukt den 1 gang.. [:)]

Men Vetle ble "ny" etter at jeg gikk fra Avent til DrBrown..

ORIGINAL: Momaikokenon

Avent!!! Fordi den kan blant annet kobles rett på håndpumpe, oppbevaringsbeger og sikkert mange andre avnet-dibbedutter!!

men så har jeg ikke brukt noen annen så vet ikke hvordan andre flasker er

Avent og Dr. Brown!

Jeg kjøpte først bare Dr. Brown, siden desse er GENIALE når det kommer til luft...

Meeen, så måtte jeg etterhvert kjøpe pumpe. Jeg kjøpte avent sin elektriske pumpe, og da begynte jeg å bruke aventflasker også, da dette gjør det lettere med tanke på at de kobles rett på pumpen...

Hadde jeg brukt mme hadde jeg nok bare brukt Dr. Brown, men nå blir det så lettvindt å bruke avent, siden pumpen går på den... [:D]

DrBrown har også manuell pumpe nå.. Den kjøpte jeg.. [:)]

Bruker Dr.Brown. Fornøyd med de, men kjedelig å vaske ekstra deler med mye kriker og kroker.... De smale flaskene fra Dr.Brown passer til Medela Swing pumpa også:)

Avent, mye av grunnene de andre har nevnt, til pumpe osv. Men det er også anti-kolikk greier, og han spiser ikke for fort så han gulper (som hn gjør med mam sin flaske).

Har brukt avent sine, men jenta mi svelger enorme mengder luft av de flaskene.. Nettopp prøvd dr.browns sin flske, og det gikk myyyyyyye bedre! Håper det ikke var et engangstilfelle, men at de flaskene faktisk er bedre for jenta vår! Hun har strevd så med luftsmerter nå i noen dager, og det er helt forferdelig å være mor da...
Det som er negativt med dr.browns flaker er jo som sagt alle de delene.. Drittkjedelig å vaske flasker, synes ikke jeg gjør annet!

Ok, kanskje Dr. Brown hadde vært noe for oss da...? Men de består av flere deler altså? Jeg har en mam-flaske der man skrur av bunnen, syns den er tungvinn å vaske, med alle de delene den består av! Er Dr. Brown verre med tanke på antall deler? Og hvilke flaske er den smale typen? Har nemlig Medela Swing, og hadde jo vært kjempe-greit å kunne bruke de flaskene på den pumpa!

ORIGINAL: Grete71

DrBrown har også manuell pumpe nå.. Den kjøpte jeg.. [:)]

Har lurt litt på å kjøpe mæ den, e det en bra pumpe?

Akkuratt likt på Avent ;) Jeg er kjempefornøyd :))
ORIGINAL: *Mina min*

Dr Brown, forde de er garantert antiluft. Er noen deler å koke da, men det går greit. Brukte de til Mina også, er super fornøyd.

Når hun var litt større, så brukte jeg alle slags flasker, men i starten så safet jeg helt med Brown[:D]

ORIGINAL: Ipek

Ok, kanskje Dr. Brown hadde vært noe for oss da...? Men de består av flere deler altså? Jeg har en mam-flaske der man skrur av bunnen, syns den er tungvinn å vaske, med alle de delene den består av! Er Dr. Brown verre med tanke på antall deler? Og hvilke flaske er den smale typen? Har nemlig Medela Swing, og hadde jo vært kjempe-greit å kunne bruke de flaskene på den pumpa!

Er to ekstra deler inni som man må bruke en liten piperenserbørste på. De smale er den vanlige flaska. Det finnes wide-neck utgave også

Back
Topp