Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mina min*
Dr Brown, forde de er garantert antiluft. Er noen deler å koke da, men det går greit. Brukte de til Mina også, er super fornøyd.
Når hun var litt større, så brukte jeg alle slags flasker, men i starten så safet jeg helt med Brown[:D]
ORIGINAL: Momaikokenon
Avent!!! Fordi den kan blant annet kobles rett på håndpumpe, oppbevaringsbeger og sikkert mange andre avnet-dibbedutter!!
ORIGINAL: Grete71
DrBrown har også manuell pumpe nå.. Den kjøpte jeg.. [:)]
ORIGINAL: *Mina min*
Dr Brown, forde de er garantert antiluft. Er noen deler å koke da, men det går greit. Brukte de til Mina også, er super fornøyd.
Når hun var litt større, så brukte jeg alle slags flasker, men i starten så safet jeg helt med Brown[:D]
ORIGINAL: Ipek
Ok, kanskje Dr. Brown hadde vært noe for oss da...? Men de består av flere deler altså? Jeg har en mam-flaske der man skrur av bunnen, syns den er tungvinn å vaske, med alle de delene den består av! Er Dr. Brown verre med tanke på antall deler? Og hvilke flaske er den smale typen? Har nemlig Medela Swing, og hadde jo vært kjempe-greit å kunne bruke de flaskene på den pumpa!