Hvilke filmer?

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Hvilke filmer og tv-programmer liker barna? Og hvilke dataspill spiller de?

Lurer på om han skal få seg noen filmer, så jeg kan sjekke om han kan trøye seg selv en halvtime om morgenen før han vekker meg. :P
 
Amelia er veldig glad i Knerten og Gråtass filmene. Og Disney filmer som Handy Manny og Tingeling da :)


Dataspill har vi ikke kjøpt enda, men hun har fått prøvd noen Disney-spill på internett :)


 
Brannmann sam, kaptein sabeltann, Elias, det meste på playhouse Disney og fantorangen :-) Spiller ikke data, men vi har noen app'er på iPhone og iPad; brannmann sam, vennebyen og forskjellige puslespill!
 
Brannmann Sam, postmann Pat, Kosinus, Venneby og Sabeltann er favorittene. Ingen dataspill, viser ingen interesse for storebror sin spill
 
Felix liker veldig godt Kosinus og dinosaurtoget. Han elsker dataspill i alle former. Spesielt godt liker han mine fb-spill, og dinosaurtoget-spillet som ligger på nrksuper.no. (Det ligger masse forskjellige spill på nrk.) 

Han er ikke så interessert i brannmann Sam, heldigvis synes jeg. To ganger etter at han har sett det har han lekt at han er brannmann Sam som slukker en brann. Det kan selvfølgelig bare være en brannmann Sam, så lillesøster har fått den andre rollen... Like greit at han ser på drager og dinosaurer.
 
Back
Topp