Hvilke favorittleken har deres små nå?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hvilke leker er deres små spesielt glad i for tiden :)?

W er velsig glad i en liten fisher price putteboks. Han bruker ikke den som tiltekt da. Han liker å tømme den ut, og så få oss til å fylle den igien, for så tømme :knegg: . Han liker også å holde figurene og lage lyd med dem (bank dem i gulvet, eller skrape)

Ellers er Sofie sjiraffen det beste kjøper jeg har gjort av leker. Han liker å holde den, men ikke minst gnage på den. Kan underholde seg selv lenge med å ligge å tygge på beina dens, hode, eller slå den :)

C1EFDA50-ADCF-4CE7-B611-F41B20B5225D.jpeg

W sine favoritter :angelic:
 
Alt som ikke er leker [emoji23] og en sånn eske med masse klosser i som han kan putte klossene inn og ut av. Ellers er det ikke noe han er mye mer glad i enn andre ting. Han elsket sjiraffen sin da, men den har mystisk forsvunnet ..
 
Sånne stable-kopper fra IKEA. Jeg stabler de, og hun slår de ned igjen. Eneste som er gøy akkurat nå
 
Gråtassen til mellomste, smokkesnoren, myke bøker med dyr med pels o.l i, og en tom såpeflaske der eldste har puttet en myk katt ned i [emoji28]
 
Litt store lego-deler, nøkler og mamma sine smykker [emoji85]
 
Merkelapper på leker og bamser, gulvteppet, og en miniatyrversjon av en FP stableleke. Veldig glad i teksturer hun kan kjenne og klore på.
 
Han elsker papir bankkort og handleliste så er han underholdt på handletur :p klarte å se bort i 15 sekunder, og da hadde han spist opp halvparten av handlelista ser ikke bort noe mer for å si det slik :p

Var på besøk hos søstern, og hu hadde er visittkort liggende, dette var stor stas i nesten 2 timer :p
Også elsker han å rulle seg inn i pledd, gulpekluter og klær :p alt utenom dyna på kvelden
 
Sjørøverskip med hyssing.
Babycallen med rosa silkebånd
Treningstauet mitt

Allslags tau egentlig :D
 
Alle merkelapper har vært topp i lang tid.
Støpsler :p
Veldig glad i termokrus og ølbokser
 
Alt som kan klatres på! Bare klatring som gjelder her om dagen [emoji28]
 
Nintendo 64 kontroll :p
Ellers alt annet som ikke er leker. Hundesenga er stor stas å klatre oppi :rolleyes:
 
Last edited:
Back
Topp