Hvilke farger passer for begge kjønn??

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
hellu!

jeg vet ikkje helt om jeg skal vite det eller ei på neste UL.. men jeg liker å kjøpe klær allerede nå :)

så jeg lurer på hvem farger passer for begge?

jeg ser for meg at grønn, grå, gul, turkis, hvit, mørkere lilla som ikke er "jentete"

hva syns dere??

enig med du der... de fargene er kjønnsnøytrale :)

Jeg skal vite, hvis h*n vil vise seg frem... bestilte privat time, så deter før den ordinære ul-timen.. den vet jeg ikke når er enda... Men den private er om 5 dager, onsdag 6.juni :)

ikke glem brun! hehe..

ja brun så klart :D den er så klart med :D

4småtroll skrev:
enig med du der... de fargene er kjønnsnøytrale :)

Jeg skal vite, hvis h*n vil vise seg frem... bestilte privat time, så deter før den ordinære ul-timen.. den vet jeg ikke når er enda... Men den private er om 5 dager, onsdag 6.juni :)

spennende :) eg skal på UL neste torsdag tror nok det blir til at vi skal vite kjønnet. gubben vil iallefall det, og eg begynner å bli en smule nysgjerring selv :P hehe
men klarer likevel ikke vente 6 dager på å kjøpe klær :P finner så mye fint på nett :D hehe

Ja;) brunt går også;)

Ska ikkje vite kjønnet me;) så blir spennende om han/hu røper seg på ul eller ke det blir i november;) enige med deg:) vil og ut å handla!;)

men jeg får litt noja i butikken.. for jeg aner ikkje hva eg skal kjøpe...

hvor mye trenger en av hver str f.eks..??
 vi får jo vinterbarn, så vi trenger jo en del varme klær.. veit lissom ikkje heilt henn eg skal starte :-/ utstyr e greit, men syns det e vanskelig på kledsfronten..

Vi visste ikke de to første gangene, så til eldste ble det en del hvitt, grått, brunt og mørkelilla i starten. Men vi fikk jo UTROLIG masse klær i gave etter at hun ble født, så garderoben ble for nokså rååååsa altså. Dere kommer helt sikkert til å få masse gaver, så det er nok antagelig ikke behov for stort annet enn noen basisplagg i de minste størrelsene. Det kan fort gå med noen bodyer og strømpiser på en dag hvis det er en gulper, ellers trenger man ikke vanvittig mye av hver størrelse. Ei venninne av meg (4-barnsmor) sa litt flåsete da hun ventet nr 4 at det eneste man trenger de første dagene er: bleier, pupp/flaske og et helseteppe

Hvit, creme, beige, grå og brun er fine farger som kan kombineres med blått eller rosa når den tid kommer :)

Bublan skrev:
Vi visste ikke de to første gangene, så til eldste ble det en del hvitt, grått, brunt og mørkelilla i starten. Men vi fikk jo UTROLIG masse klær i gave etter at hun ble født, så garderoben ble for nokså rååååsa altså. Dere kommer helt sikkert til å få masse gaver, så det er nok antagelig ikke behov for stort annet enn noen basisplagg i de minste størrelsene. Det kan fort gå med noen bodyer og strømpiser på en dag hvis det er en gulper, ellers trenger man ikke vanvittig mye av hver størrelse. Ei venninne av meg (4-barnsmor) sa litt flåsete da hun ventet nr 4 at det eneste man trenger de første dagene er: bleier, pupp/flaske og et helseteppe

Ja regner med at vi får masse klær i gave, så kommer ikkje til å kjøpe så mye i hver størrelse. kan jo heller si hva slags størrelse vi trenger til de som ønsker å kjøpe klær ;) for de miste str går jo fort unna siden de vokser fort ;) og så er jo ikkje lange veien til butikken om det sku være for lite plagg ;)

hehe jeg ville nok hatt på de en body kanskje, blir jo litt lite med bleie og helseteppe :P

Rød er jo også ganske kjønnsnøytral :)

Back
Topp