Hvilke farger fra Cacas?

Tarlica

Gift med forumet
Har hørt så mye bra om fargene fra Cacas.no, men hvilke er det som er så vannvittig skarpe og som man bare trenger en dråpe av? Konditorfarger? Icingtuber? Jeg har ingen aning[&:][&:] MÅ jo dobbeltsjekke istedet for å bestille feil[:)]

Takk for hjelpen IGJEN jenter!!!!!

mener å huske at det er konditorfargene deres. Lenge siden jeg har brukt det men...

ORIGINAL: merete_80

Konditorfargene er flytende, mens pastafargene er tykkere (og mer konsentrerte).

så hvis jeg har feks melis som jeg skal farge, er det best med pasta, og noe tynnere, er det best med konditorfarge?[:)]

Vi selger cacasprodukter på jobben, og jeg digger Wilton fargene, det er er gelefarger! Man trenger kjempe lite og fargene blir MEGET fine, ikke "vasne" og "blasse" som vanlig konditorfarge! Disse kan brukes på alt, enten i kaker, krem, melis, eller til å f. eks "male" på hvite kakemenn!

Disse!

ORIGINAL: *FruM*

Vi selger cacasprodukter på jobben, og jeg digger Wilton fargene, det er er gelefarger! Man trenger kjempe lite og fargene blir MEGET fine, ikke "vasne" og "blasse" som vanlig konditorfarge! Disse kan brukes på alt, enten i kaker, krem, melis, eller til å f. eks "male" på hvite kakemenn!

Disse!

Aha, det var disse jeg var på jakt etter da!!! [:D] TAKK!!! da skal jeg bestille nå, siden jeg bor tre timer unna Skien[;)]

ORIGINAL: Tarlica

Konditorfargene er flytende, mens pastafargene er tykkere (og mer konsentrerte).

så hvis jeg har feks melis som jeg skal farge, er det best med pasta, og noe tynnere, er det best med konditorfarge?[:)]

Jeg syns alltid det er best med pastafargene (eller geléfargene som FruM kaller dem).

åå, så de er det samme?! Jeg som trodde jeg var dum som ikke fant gelefargene på siden til Cacas[:)] Da blir det de!!!

Back
Topp