Hvilke farger anser dere som

Diddij

Forumet er livet
kjønnsnøytralt?

Hva mener dere om grønn, gul og orange f.eks??

Hva med dette f.eks??

Det høres veldig nøytralt ut i min verden iallefall!! :)

Det meste bortsett frå rosa og lyseblått egentlig? Kjem vel heilt an på ka slags kle det er kanskje! :)

ORIGINAL: Diddij

Hva med dette f.eks??

Dette var jo helt nøytralt da.
Så må jeg legge til at jeg synnes beige også er nøytralt da [:)]

Ja beige, hvitt og grått går jo som nøytrtalt..men tenkte mer på farger...

Hva med dette f.eks??

Ingen problemer med å kle opp verken gutt eller jente i dette[:D]
Gul, oransje og grønt er ganske nøytralt.. Kan godt bruke blått på jente også, spørs om det er figurer på osv.. Kanskje værre med rosa på gutt da:)
Men jeg synes igrunnen at man kan bruke de fleste farger på begge kjønn, så lenge det ikke lyser jente eller gutt fra de..[:D]

gult, grønt, turkis, orange, rødt, sort, grått, hvitt og div beige og brunfarger ser jeg på som kjønsnøytrale...

plaggene du viser ovafor er kjempehærlige... kan fint bruke dem til både gutt og jente...

viste dere... at blå egentlig er den feminine fargen... og rød den maskuline...
men jeg som alle andre forbinner rosa med jente og (lys)blå med gutt... hvertfall når det gjeller små!

hvorfor har de så innmari lite babyklær fra hm på nettet egentlig?

diddij: Grønt synes jeg er en kjempefin nøytral farge !:)
Kan jo kjøpe grått også, så kan du "stæsje" med en rosa eller blå body etterhvert![:D]

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

gult, grønt, turkis, orange, rødt, sort, grått, hvitt og div beige og brunfarger ser jeg på som kjønsnøytrale...

plaggene du viser ovafor er kjempehærlige... kan fint bruke dem til både gutt og jente...

men jeg som alle andre forbinner rosa med jente og (lys)blå med gutt... hvertfall når det gjeller små!

Ja man kan bruke alle de fargene til begge kjønne egentlig...
Enig i rosa og lys blått[;)]

ORIGINAL: tulla29

Kan jo kjøpe grått også, så kan du "stæsje" med en rosa eller blå body etterhvert![:D]

Enig, de har nesten ingenting på nettet!![:@] Jeg bor et stykke unna sånne butikker, så ganske kjekt å bestille på nett.. men det er nesten ikke noe å velge i på hm.no..

Ja er veldig lite å få tak i...fant litt på hm, men ikke mye...

ORIGINAL: Myfirst

ORIGINAL: tulla29

Enig, de har nesten ingenting på nettet!![:@] Jeg bor et stykke unna sånne butikker, så ganske kjekt å bestille på nett.. men det er nesten ikke noe å velge i på hm.no..

Jeg har jo hm i nærheten jeg da, men synes ofte det er bedre å se på nettet.. Synes hm butikkene er litt rotete og at ting henger altfor tett til at jeg får med meg alt :D Er det mer i katalogene de sender ut da?

jeg mener man kan bruke alle farger på uansett kjønn UNTATT rosa på gutt...

Men hellt nøytralt, fks: Grønnt, oransj, brun, grått, rød, hvitt, ja,var det jeg kom på ifarten[:)]

Noen som har tips om nettbutikker, utenom hm, ellos, spar kjøp og name it??

Hva med dette f.eks??

jeg føler at dette er veldig gutt, men jeg er veldig veldig sær[:D][:D]

Noen som har tips om nettbutikker, utenom hm, ellos, spar kjøp og name it??

Hmmm.. Laredoute.no, kidsloveit.no, linuslotta.com, nelly.com
Var det jeg kom på i farten[:)] noen dyrere enn andre da..

Jeg ELSKER grønt!! Ellers: rødt og blått (gjerne sammen), brunt, orange, korngult, hvitt...

Men i prinsippet mener jeg og at alle farger er kjønnsnøytrale da. Men innser at lyseblått/lyserosa gir en viss pekepinn, høhø[8D]

Jeg synes de fleste farger kan brukes på begge kjønn så lenge det ikke er pastellrosa eller -lilla. Innslag av sjokkrosa og mørk lilla kan godt brukes på lillegutt her, det er bare kult! [:D] Synes klærne på bildet godt kan brukes på begge kjønn. Vet ikke om Lindex har nettbutikk, men de har iallefall masse klær i sterke farger med store mønstre som kan brukes av begge kjønn.

Jeg bruker veldig mye kjønnsnøytrale farger på snuppa. Jeg elsker også grønt. Jeg tenker også på de fleste farger utenom rosa og lyseblått som nøytrale farger. Må bare legge til at erfaringen min er at mange tror vi har gutt når hun ikke har noe rosa på seg. Sambo var ute med snupp en dag og han hadde fått så mange kommentarer på så søt gutt. Hun hadde brun jakke og rød regnbukse. Hun hadde t o m rosa og lilla striper på lua. Jaja.. Farger har nok litt å si, men jeg bryr meg egentlig nada. Jeg bruker de klærne jeg synes er fine jeg. :D
Grønt, gult og oransje synes jeg er fine farger både til jenter og gutter! ;)

ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei

Ja man kan bruke alle de fargene til begge kjønne egentlig...
Enig i rosa og lys blått[;)]

kommer forresten litt ann på mønster og snitt(stil) på klæra... noe er veldig utprega gutt el jente på forskjellige måter.
Den lille bommulsdressen jeg har i signaturen kjøpte jeg før jeg viste hva vi venta... en hel dress med lue, hvit i bunn med mange små grønne firkløvere av merke Holly's baby ... kjøpt i Meg og Magen butikken i tbg. De har vist nettbutikk oxo: [link=http://www.megogmagen.no/nettbutikk/]Meg og Magen, nettbutikk[/link].

Back
Topp