Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Diddij
Hva med dette f.eks??
ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei
gult, grønt, turkis, orange, rødt, sort, grått, hvitt og div beige og brunfarger ser jeg på som kjønsnøytrale...
plaggene du viser ovafor er kjempehærlige... kan fint bruke dem til både gutt og jente...
viste dere... at blå egentlig er den feminine fargen... og rød den maskuline...
men jeg som alle andre forbinner rosa med jente og (lys)blå med gutt... hvertfall når det gjeller små!
ORIGINAL: tulla29
hvorfor har de så innmari lite babyklær fra hm på nettet egentlig?
diddij: Grønt synes jeg er en kjempefin nøytral farge !:)
Kan jo kjøpe grått også, så kan du "stæsje" med en rosa eller blå body etterhvert![:D]
ORIGINAL: Myfirst
ORIGINAL: tulla29
hvorfor har de så innmari lite babyklær fra hm på nettet egentlig?
diddij: Grønt synes jeg er en kjempefin nøytral farge !:)
Kan jo kjøpe grått også, så kan du "stæsje" med en rosa eller blå body etterhvert![:D]
Enig, de har nesten ingenting på nettet!![:@] Jeg bor et stykke unna sånne butikker, så ganske kjekt å bestille på nett.. men det er nesten ikke noe å velge i på hm.no..
Noen som har tips om nettbutikker, utenom hm, ellos, spar kjøp og name it??
ORIGINAL: LadyAmKnøtt2 påvei
gult, grønt, turkis, orange, rødt, sort, grått, hvitt og div beige og brunfarger ser jeg på som kjønsnøytrale...
plaggene du viser ovafor er kjempehærlige... kan fint bruke dem til både gutt og jente...
viste dere... at blå egentlig er den feminine fargen... og rød den maskuline...
men jeg som alle andre forbinner rosa med jente og (lys)blå med gutt... hvertfall når det gjeller små!
Ja man kan bruke alle de fargene til begge kjønne egentlig...
Enig i rosa og lys blått[;)]