Hvilke fag er dere flinkest i?

*Susanne83*

Forelsket i forumet
Ta utgangspunkt i videregående og eventuelle videre studier..Hva likte du best og hva lyktes du best i?

Matte.. Enkelt og greit.. Kan lett få en sekser i matte hvis jeg gidder å jobbe..

jeg er/var flinkest i matte og naturfag

Engelsk.. har alltid likt det faget, og alltid klart meg bra[:)]

ligger jevnt... jeg er veldig flink i språk, bare hater gramatikk... jeg er flink i matte... og synes økonomi er interessant[;)]

Jeg liker engelsk og historie[:)] Engelsk var mitt fag, fikk 5+ og 6[;)][:D]
Hvis det er historie som jeg finner interesant kan jeg bli skikkelig geek og bare lese å lese.. Likte veldig godt den franske revolusjonen f.eks[:)]

Naturfag er vanskelig !!

Norsk skriftlig og muntlig, uten tvil....

Er som poteten; kan brukes til det meste men er ikke sånn kjempeflink. Likte godt økonomi/regnskap em stund på vgs før jeg ble virkelig skolelei og orka ikke en dritt. 

Nr en og nr tre. Realfag er ikke noe for meg.

Må nok si at jeg endte opp med 4 og 5 i alle fag.
Noen av fagene måtte jeg slite mer med for å gå opp i karakter da, men jeg har lett for å lære og har verbal diare i timene, samt at jeg bestandig stiller masse spørsmål. I tillegg har jeg bestandig vært en lesehest, tror jeg har fått mye gratis pga. det.

Norsk og matte var jeg nok spesielt flink i, naturfag kom rett bak, og historie syntes jeg var veldig spennende.

Hadde jevnt over gode karkaterer på videregående, men likte helt klart matte, naturfag, kjemi og fysikk best[:D] Og har jo studert litt sånne fag tidligere også og satser på jeg skal undervise i matte og naturfag iallefall når jeg er ferdig utdannet lærer...

Likte ikke norsk, men fikk aller best karakter i det - og Naturfag..
Andre fag jeg likte på VGS Psykologi, Pedagogikk, Humanbiologi +(biologi)

alle de du nevnte utenom matte (og gym[:'(] )

ORIGINAL: MiniMoi

Matte.. Enkelt og greit.. Kan lett få en sekser i matte hvis jeg gidder å jobbe..

Var og er flinkast i språk, samfunnsfag, religion og historie. Realfag er bånn i bøtta [8D]

Back
Topp