Hvilke egenskaper ser du etter i en mann/har din mann?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva er et must have?
Hva er en fordel?
Hva er et pluss?

Det er jeg nyskjerrig på;)

Must have: at han takler at jeg er kronisk syk, og ikke kan være med på alt mulig hele tida, og at han takler at jeg er litt sær. At han er trofast og ærlig.

Fordeler/pluss: Liker fisk og grønnsaker og ikke er sær i matveien. Jeg lager en middag, og den er allergivennlig. At han kommer overens med familie og venner. At vi har samme type humor, smak i filmer/serier og musikk.

Ser etter en VOKSEN mann, som er klar til og stabilisere livet og tar meg og barna for den/dei vi er! :-)

utenom det, så må han være aktiv, like og ta oss med på ting. Og ikke minst ha samme humor som jeg har!

Også liker jeg ikke mannfolk som spiller dataspill osv. Får helt fnatt av det ;-)

Også må jan selvsagt se bra ut!
Jeg er nok veldig sær, og takler ikke sjalue mannfolk. Jeg må ha frihet til og snakke med hvem jeg vil, og være med kompisene mine!

Er vel ikke så rart jeg er singel enda, kriteriene mine er alt for høye!

Must have: Han må være litt voksen, ha beina godt planta på jorda, ta meg for den jeg er og være glad i barn og dyr. Viktig at vi ler sammen, har gode samtaler og at vi har tillit til hverandre....

Fordel: at han ser bra ut, at vi går godt overens med hverandres venner og familie, at han er handy, at vi har like interesser.

Must:
positiv energi
Trofast
Ærlig
Stabil inntekt
Voksen
Klar for familielivet
Høyere enn meg(jeg er 181 cm)
Like hunder
Ikke gnien
Handy
Samme humor

Fordel:
Ser bra ut
God selvtillit
Ikke sjalu
Veie over 100kg, under 120
Aktiv
Fitnessinteresse
Ernæringsinteresse
Ville gifte seg
Spandere
Romantisk

... Listen kan bli endeløs!!

Og så: hvor mange av disse er min samboer? 6 av de haha... Spørs hvor lenge det holder

Kjæresten min er skikkelig skikkelig snill og god, noe som er en super kvalitet <3 I tillegg er han handyman og mannemann som er et MUST for meg (kunne aldri vært ilag med en pus), også er han veldig tålmodig og takler meg (haha ja) og sist men ikke minst så viser han meg ofte hva jeg betyr for han, og det er så ufattelig godt :)

Sent from my iPhone

Kjæresten min er skikkelig skikkelig snill og god, noe som er en super kvalitet <3 I tillegg er han handyman og mannemann som er et MUST for meg (kunne aldri vært ilag med en pus), også er han veldig tålmodig og takler meg (haha ja) og sist men ikke minst så viser han meg ofte hva jeg betyr for han, og det er så ufattelig godt :)

Sent from my iPhone
Og fordelene er såklart at han er høy, good looking, sterk og deilig <3

Sent from my iPhone

For meg er det et must at han først og fremst er ærlig,trofast og godtar meg for den jeg er med både neg. og pos. sider:) Videre er det viktig at han kommer greit overens med min familie og venner.
Humor og det å by på seg selv er noe jeg setter enorm pris på.
At jeg kan få holde på med mine hobbyer,men samtidig ha felles aktiviteter og/eller interesser er flott.
Stabil økonomi er jo en fordel.
Pluss er utseende, handy, gavmild.

For meg er det viktig at mannen er ærlig, trofast, snill og aksepterer meg for den jeg er. At han støtter og stiller opp for meg og barna 110%. At vi har god kjemi og en lett tone oss i mellom. Familie og gode venner er viktig for meg, så at han liker å tilbringe tid sammen med dem er et + :) At vi har noen felles interesser er fint, men også det at vi kan drive på med hver våre ting er også et must.

Ellers er det selvfølgelig fint om han ser bra ut, er god i senga, er handy og har en stabil og god økonomi. :)

Det jeg falt for hos mannen er humoren.
Synes det er veeldig viktig med humor. At man kan le av seg selv, og klare å ha det gøy og le selv om man har f.eks en dårig dag.

Annet jeg setter pris på er
Trofasthet
Ærlighet
Voksen nok til å kunne være litt barnslig.
At man er jordnær.
Ikke er redd for å ta i et tak.
Og det som er nesten viktigs av alt; at han kan tenke selv!

Alt dette har min mann. Så jeg vil si jeg har truffet drømmemannen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min mann er ekstremt handy, er veldig flink med husarbeid og må aldri be han gjøre noe for han gjør det som trengs, han er ikke fest typen og han er en ordentlig mann og ikke en umoden drittunge som jeg ser mange menn er.. ;) han er morsom og snill og en super pappa ♡

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Must:
Har en rolig og stødig personlighet
Hjelpsom i hjemmet
Ser andre mennesker rundt seg og deres behov, ikke kun sine egne. Kan sløyfe fisketuren en dag hvis jeg eller barna trenger han
Er sosialt oppegående og kan omgås andre
Bruker ikke unormalt mye tid på noe (jobb, spill, trening e.l)
Tar initiativ til å gjøre ting, enten det er rydding, vasking, finne på ting, gå på cafe, leke med barna osv
På bølgelengde seksuelt
Utseende er ikke nødvendigvis såå farlig, men må jo nødvendigvis appellere til meg

Det jeg falt for hos min mann er godheten, utseendet, utstrålingen, omsorgen etc :) han har en god evne til å vite hva det er som plager meg, han tar meg som jeg er :) familien min og vennene mine digger han! Det er viktig for meg :) og at vi ligger likt i livet, det gjør vi :)

Must:
positiv energi
Trofast
Ærlig
Stabil inntekt
Voksen
Klar for familielivet
Høyere enn meg(jeg er 181 cm)
Like hunder
Ikke gnien
Handy
Samme humor

Fordel:
Ser bra ut
God selvtillit
Ikke sjalu
Veie over 100kg, under 120
Aktiv
Fitnessinteresse
Ernæringsinteresse
Ville gifte seg
Spandere
Romantisk

... Listen kan bli endeløs!!

Og så: hvor mange av disse er min samboer? 6 av de haha... Spørs hvor lenge det holder
Det var en fin liste! Mannen min er faktisk alle de :p men kan legge til svært hissig og utålmodig så er ikke helt perfekt da :p

Han må være ærlig og trofast,snill mot både meg og ungene. Ha beina godt planta på jorda. han må godta at jeg har barn fra før av og ta oss for den vi er på både godt og vondt.

Jeg har vært heldig for har en kjæreste som er slik :)

Snill, familiekjær, har satt seg mål i livet (vet hva han vil), og et pent utseende er heller ikke å forakte :P

Hva er et must have? - Familiekjær, mannemann, høffelig, går overens med mine foreldre, ærlig, trofast.
Hva er en fordel? At han er alt jeg ser etter.
Hva er et pluss? At han er snill, pent utseende.

Det er ikke noe rart at de fleste jenter/kvinner ikke klarer å finne seg sin "drømmemann" med den lange ønskelisten som de fleste av dere har. Hadde dere bedt et mannfolk sette opp sin liste, så hadde den sikkert inneholdt maks 2 eller 3 punkter. Dere kan ikke kreve 10'ern når dere kanskje bare er en 2 eller maks 5 på personlighet og utseende skalaen selv. Alle mennesker er ulike. Så det å finne en som er helt lik deres krav, det er ganske vanskelig. Å skulle dere klare å finne det, så er det nok noe som plutselig dukker opp som dere ikke hadde som krav på listen. To like personer har som regel aldri godt av å leve sammen. Litt positivt og negativt har aldri skaded noen fohold.

Han må være digg i senga, flink med unga, le masse og være voksen når det trengs :-)

Back
Topp