Hvilke cravings har du eller har hatt?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
har du hatt noen cravings ennå? Eller har du hatt :)?
Akkurat nå har jeg ingen cravings annet enn at jeg er mer sulten enn vanlig (irriterende). Men jeg hadde et par uker der jeg bare måtte ha ovnsbakt leverpostei med agurk og majones. Det smakte himmelsk

fca88e60e6dd6527f7a94354176d55b5.jpg

Dette er min seneste craving [emoji23]
Har hatt en haug.. men de forandrer seg, og da skal jeg absolutt IKKE ha det lengre [emoji28]

Jeg har så fryktelig lyst på lakris. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i lakris, men nå tenker jeg på det mange ganger daglig, har sååå lyst. Kjempefint at man da ikke skal spise så store mengder lakris når man er gravid...

Ellers har jeg hatt mer aversjoner enn cravings, noe jeg synes er langt mer plagsomt.

Jeg har så fryktelig lyst på lakris. Jeg har aldri vært noe spesielt glad i lakris, men nå tenker jeg på det mange ganger daglig, har sååå lyst. Kjempefint at man da ikke skal spise så store mengder lakris når man er gravid...

Ellers har jeg hatt mer aversjoner enn cravings, noe jeg synes er langt mer plagsomt.

Alle mine har fått store doser lakris [emoji23] Jeg klarer ikke styre unna.

har cravings på frukt, all slags. og en spesiell type italiensk is som ikke lenger finnes her jeg bor :(

Alle mine har fått store doser lakris [emoji23] Jeg klarer ikke styre unna.

Jeg har spist langt mer sukker enn det jeg burde :s For kaker og sjokolade og boller og smågodt er tidvis alt jeg klarer tenke på, og når jeg er kvalm og dårlig og synes synd på meg selv er viljestyrken ikke-eksisterende :/ Og vi har for over 600 kr i taxfreesnop i skapet, så det er jo tilgjengelig hele tiden også...

Brødskive med kaviar og agurkbiter på er et must hver dag :D Ellers er det liksom det at jeg er mye mer sulten nå enn før og kan plutselig få lyst på det ene eller det andre. Ingen dager er like haha :hilarious:
Frukt har jeg også fått veldig dilla på.

Har ingen cravings, men er sugen på noe godt å spise hele tiden å helst middagsmat til alle måltider [emoji28] er til vanlig veldig glad i pepsi max, men nå klarer jeg det ikke. Vil helst ha dispenser cola fra McDonalds

Åh.. hadde italiensk pizza en liten periode, salt, surt en periode.. siste dagene har det vært sjokomelk. [emoji28].. ellers har jeg så syyykt lyst på brie ost og mörr pølse .. [emoji33] bestemt meg for å ha det med i fødebagen [emoji23][emoji23] det bytter litt på her.. siste to dagene har jeg tenkt mye på fiskepudding [emoji85]

Ingen så langt, og er nå i andre trimester. Satser på at det ikke dukker opp noen sære behov heller :) Hørte nylig om ei som ble hekta på å sniffe lightergass da hun gikk gravid... ikke helt bra!

Her går det mye i is-te med fersken smak [emoji28] Og veldig glad i potetstappe, nudler og spagetti ala capri... Ikke det sunneste, men kanskje heller ikke det aller værste? [emoji85]

Speilegg stekt i chili-olje, på toast med smør
Frisk frukt i biter
Iste
Iskaffe

Ting jeg har lyst på til vanlig, men mindre lyst på nå:
Popcorn
Brus
Godteri
Alkohol

Salt sild!! Men prøver å unngå å kjøpe det, for hvis jeg begynner er jeg redd jeg ikke klarer å slutte :p Bor alt for nære butikken! Får ta med noen poser i fødebagen :joyful:

Ikke cravings akkurat, men italiensk salat har blitt et fast innslag her, to skiver med det hver dag, etter ikke å ha spist det på sikkert ti år... jammen er det godt og[emoji1]

Har ikke hatt noen spesielle cravings, men har så metall smak i munnen hele tiden så har ikke lyst på noen ting i det hele tatt egentlig.

Min x-svigermor derimot fortalte at hun ble så hektet på bremsestøv at hun sleiket på fingeren og dro den langs felgen på bilen når de hadde vært ute å kjørt... det kan jo ikke være bra [emoji23][emoji85][emoji87]

Har ikke hatt noen spesielle cravings, men har så metall smak i munnen hele tiden så har ikke lyst på noen ting i det hele tatt egentlig.

Min x-svigermor derimot fortalte at hun ble så hektet på bremsestøv at hun sleiket på fingeren og dro den langs felgen på bilen når de hadde vært ute å kjørt... det kan jo ikke være bra [emoji23][emoji85][emoji87]
:laughing001

Jeg har hatt voldsom craving på lakris. Til vanlig er lakris bare helt ok, og ikke det jeg prioriterer å bruke snopekvoten min på. Men nå har jeg helt voldsomt sug etter det.

I går var jeg på første kontroll hos legen. Blodtrykket mitt var litt lavt, og da sa hun "ja, om du liker lakris, så kan du godt spise en del av det, og gjerne saltmat også".

Fest!! Samboer måtte stoppe meg fra å gå bananas i salte-dødningehoder-avdelingen i smågodtdisken etterpå. Bare bittert at jeg kjempet meg gjennom trangen til å kjøpe ettkilosposen pandalakris i taxfreen i helgen :(

Back
Topp