Hvilke butikker selger mammaklær?

Februar?

Forumet er livet
Jeg vet bare av H&M som selger mammaklær, men greit med et utvalg da jeg ikke var superhappy med buksene i mine tidligere svangerskap.

Zalando, asos og ellos har også. Og så oppdaget jeg nylig at Mango har kommet med en gravidkolleksjon. De har ikke mye da. Men kjøpte en deilig dongeribukse som går under magen istede for over

Jeg kjøpte meg gravidleggings fra Jollyroom sist svangerskap, i small. Den skulle være så fin, skulle kunne vokse i den. Når jeg fikk den var den kjempeløs i bena og skulle den passe over magen måtte jeg vært høygravid. Så kommer ikke til å kjøpe derfra. Men jeg kjøpte meg kjempegode gravidjeans på H&M, og ellers har jeg ingen tips :p

Lindex har gravidtøy. Har ikke prøvd noe, men ser de har en del på nett.

Lindex har fine klær på nette. Synd de ikke har i butikker.
Har kikket flere ganger på h&m men må si at synes ikke de er fine. Så velger å kjøpe større str i klær fra vanlige avdelinger. Bruker mye kjoler nå så ikke stort problem for meg nå, blir mer mot kaldere dager men da tror blir en del tights, tykke strømper

Lindex har fine klær på nette. Synd de ikke har i butikker.
Har kikket flere ganger på h&m men må si at synes ikke de er fine. Så velger å kjøpe større str i klær fra vanlige avdelinger. Bruker mye kjoler nå så ikke stort problem for meg nå, blir mer mot kaldere dager men da tror blir en del tights, tykke strømper
Jeg kommer garantert til å gå mye i kjoler med tykke strømpebukser under i vinter. Det finnes jo såå mange fine vinterkjoler :D

Jeg kommer garantert til å gå mye i kjoler med tykke strømpebukser under i vinter. Det finnes jo såå mange fine vinterkjoler :D
Ja, enig med deg. Og så lette å ha på seg og. Bukser har ikke jeg gått med siden startet på hormoner i april. Glemte hvordan det er å ha de på hehe

Ja, enig med deg. Og så lette å ha på seg og. Bukser har ikke jeg gått med siden startet på hormoner i april. Glemte hvordan det er å ha de på hehe
Hehe, jeg må bruke bukse på jobb, men går mest mulig uten ellers. Hater strømpebukser, men blir for kaldt uten i vinter :P

Back
Topp