Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer garantert til å gå mye i kjoler med tykke strømpebukser under i vinter. Det finnes jo såå mange fine vinterkjolerLindex har fine klær på nette. Synd de ikke har i butikker.
Har kikket flere ganger på h&m men må si at synes ikke de er fine. Så velger å kjøpe større str i klær fra vanlige avdelinger. Bruker mye kjoler nå så ikke stort problem for meg nå, blir mer mot kaldere dager men da tror blir en del tights, tykke strømper
Ja, enig med deg. Og så lette å ha på seg og. Bukser har ikke jeg gått med siden startet på hormoner i april. Glemte hvordan det er å ha de på heheJeg kommer garantert til å gå mye i kjoler med tykke strømpebukser under i vinter. Det finnes jo såå mange fine vinterkjoler
Hehe, jeg må bruke bukse på jobb, men går mest mulig uten ellers. Hater strømpebukser, men blir for kaldt uten i vinterJa, enig med deg. Og så lette å ha på seg og. Bukser har ikke jeg gått med siden startet på hormoner i april. Glemte hvordan det er å ha de på hehe