Hvilke bokklubber dere medlem i?

Ingen selv, men eldste på syv er medlem i Sandviks Disneyklubb og Faktaklubb (husker ikke om den heter noe mer akkurat nå), får bøker, lydbøker og deler til spill. Er rimelige pakker med mye leketid :-)

Dattera er i Twinsy. Bokklubb for småjenter :) Hu trives hvertfall veldig ;)

Jeg selv er ikke i noen :p

Jeg er med i tanums hobbyklubb og bokklubben nye bøker. Ble bare med for å få velkomstpakken og har avbestilt alle pakker etter det...

Datteren på 3 er med i Sandvik ABC og hun er veldig glad i de bøkene og hører også på CDene som følger med :)

2åringen min er med i barnas egen bokklubb, meldte ho på bare for å velkomstpakka :p så nå driver jeg å avbestiller hovedbok hver mnd i et år.. syns ikke det er så gode tilbud i den klubben egentlig. er helt vanlige fine bøker, men kan like gjerne handle selv en gang i blandt :)

2åringen min er med i barnas egen bokklubb, meldte ho på bare for å velkomstpakka :p så nå driver jeg å avbestiller hovedbok hver mnd i et år.. syns ikke det er så gode tilbud i den klubben egentlig. er helt vanlige fine bøker, men kan like gjerne handle selv en gang i blandt :)
Har vurdert å melde inn dattera mi pga velkomstgava jeg også. Men jeg er så dårlig på å avbestille.... bruker du app? Håper den er enkel

Ingen selv, men eldste på syv er medlem i Sandviks Disneyklubb og Faktaklubb (husker ikke om den heter noe mer akkurat nå), får bøker, lydbøker og deler til spill. Er rimelige pakker med mye leketid :)
Samme her :-)

Bokklubben barn er veldig lettvint siden de har en app, jeg får mail også når det er nye hovedbøker slik at jeg bare kan avbestille via appen om jeg vil. Bøkene er litt dyre da, og det er ofte store bøker heller enn små bøker (som jeg liker bedre til vesla).

Bokklubbene til Sandvik er også helt greie, får mail når det er nye hovedbøker og bøkene er rimelige, men i perioder har jeg syns bøkene ble mye av det samme, så vi har skiftet en del rundt. Akkurat nå er vi medlem av Disney og Lær å lese.

I tillegg er vi medlem av Tanum bokklubber (barnas egen bokverden). Der er jeg mer misfornøyd ettersom vi verken får mail om nye bøker eller jeg klarer å finne noen app, så jeg må huske på å logge inn regelmessig for å sjekke om vi vil ha bøkene eller ei.

Jeg er medlem i Energica. Men skal melde meg ut, ikke fordi det er dårlig men fordi jeg glemmer å avbestille mnd bok og glemmer å sende i retur og det blir unødvendig dyrt :P

Det finnes en side hvor de tar seg av avbestilling for deg ..

Var forøvrig bokklubber til voksne jeg var ute etter.

Det finnes en side hvor de tar seg av avbestilling for deg ..

Var forøvrig bokklubber til voksne jeg var ute etter.

Bokklubben har jo flere avdelinger, jeg er med i en av de for voksne også. Der avbestiller jeg alt, de har jo ikke bøker i min sjanger i det hele tatt, der ble jeg medlem bare fordi de ringte og presset og jeg fikk en velkomstgave. Liker fantasy (og krim) i hovedsak, så jeg bare avbestiller, men der er jo appen igjen grei siden jeg får mine og vesla sine hovedbøker i samme app.

Har vurdert å melde inn dattera mi pga velkomstgava jeg også. Men jeg er så dårlig på å avbestille.... bruker du app? Håper den er enkel
ringer og avbestiller på automatisk telefonsvarer. av en eller annen grunn får jeg ikke logga meg inn på "min side" på nettsiden dems. har kontaktet kundeservicen dems også, men hjalp ikke.. vet ikke om de har app.. min telefon er halvveis dø så får ikke lasta ned noenting lenger..

Faktaklubb goboken og er veldig fornøyd.
Har spart på tall bøkene og vært fornøyd.
Ønsker oss ABC bøkene

Last edited:
Er medlem av Bokklubben nye bøker og er fornøyd (gutten min er med i Bokklubbens barn) :). Aldri noe probem å avbestille de bøkene vi ikke vil ha og er storfornøyd.

Jeg er medlem i Bokklubben Nye Bøker, men har så langt ikke tatt imot bøker. Ikke min sjanger.
Lillemann er medlem i Goboken. Er ikke så veldig imponert over bøkene som har kommet så langt, blir nok en del avbestillinger der og.

Jeg er medlem i en bokklubb, en med flere avdelinger. Kanskje den flere andre her er medlem i. Ble lurt inn, og er skikkelig irritert over det. Vanligvis klarer jeg å si tvert nei, men ble snakket helt rundt denne gangen. Men men. Jeg har ikke behov for en bokklubb, vi har nok bøker til lillemor. Og jeg liker ikke typiske voksenbøker. Men, det er kjempeenkelt å avbestille hovedboken, så det kan godt hende jeg kjøper en bok om jeg kommer over en jeg liker.

Back
Topp