Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vurdert å melde inn dattera mi pga velkomstgava jeg også. Men jeg er så dårlig på å avbestille.... bruker du app? Håper den er enkel2åringen min er med i barnas egen bokklubb, meldte ho på bare for å velkomstpakkaså nå driver jeg å avbestiller hovedbok hver mnd i et år.. syns ikke det er så gode tilbud i den klubben egentlig. er helt vanlige fine bøker, men kan like gjerne handle selv en gang i blandt
![]()
Samme herIngen selv, men eldste på syv er medlem i Sandviks Disneyklubb og Faktaklubb (husker ikke om den heter noe mer akkurat nå), får bøker, lydbøker og deler til spill. Er rimelige pakker med mye leketid![]()
Det finnes en side hvor de tar seg av avbestilling for deg ..
Var forøvrig bokklubber til voksne jeg var ute etter.
ringer og avbestiller på automatisk telefonsvarer. av en eller annen grunn får jeg ikke logga meg inn på "min side" på nettsiden dems. har kontaktet kundeservicen dems også, men hjalp ikke.. vet ikke om de har app.. min telefon er halvveis dø så får ikke lasta ned noenting lenger..Har vurdert å melde inn dattera mi pga velkomstgava jeg også. Men jeg er så dårlig på å avbestille.... bruker du app? Håper den er enkel