Hvilke bleier?

Linnca1984

Forelsket i forumet
Hvilke bleier bruker babyen deres??
Sliter med å finne en ordentlig bleie lillemann! Libero tisser han på siden og bæsjen kommer ut på siden og på pampers går bæsjen oppover ryggen! Dette skjer hver gang han bæsjer :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så kjipt.
Hvilken str bruker du?

Her bruker vi Libero. Har prøvd pampers også, men synes ikke de absorberer like bra som Libero sine. I tillegg føler jeg at de er litt for slappe, og holder ikke kantene på plass.

Babyen vår er litt i overkant av 6 kg og bruker bleiestr 3.

Bruker rema 1000 sine, de er supergode og billige :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Strammer du de for mye?
Sitter de for løst?
Har du skjekket at "blondekantene" er skikkelig?
Gå opp en str?
Prøve rema bleier?

Vi kan bruke de fleste type bleier i str 3. :-) akkuart nå har vi pampers da den er billigst på rema. Ellers bruker vi rema sine når de er billigst. ;-)

Vi bruker libero, og bytter straks over til rema sine:-) Tips til deg: det er kanter som må dras ut under blondekanten. Det glemte vi nemmelig med nr 1, og da rant alt utenfor! Etter vi skjønte greia ble det straks noe annet:-)

Hvordan ser de bleiene ut?
Absorberer de bra?

Hvilke str finnes de i?

Tenker du på designet på pakken eller bleiene?
Absorberer veldig bra. Og mye mindre lekkasjer enn med de dyre bleiene. Var best i test her for 2år siden mener jeg, når storebror brukte bleier.. finner dem i str 3,5 og 5 :) Betaler rundt 16kr pakken for over 50 bleier i str 4 :)

Tenker du på designet på pakken eller bleiene?
Absorberer veldig bra. Og mye mindre lekkasjer enn med de dyre bleiene. Var best i test her for 2år siden mener jeg, når storebror brukte bleier.. finner dem i str 3,5 og 5 :) Betaler rundt 16kr pakken for over 50 bleier i str 4 :)

Tenkte på selve bleien.

Det er jo en sykt bra pris!!!!
Ifht 50 kr pakken for noen få Libero!!
Skal absolutt testes ut!

Slik ser bleien ut i både str 3 og 4 :) Ble ikke noe bra bilde, men du ser.

Vedlegg

• 1407272859865.jpg
    1407272859865.jpg
    33,7 KB · Visninger: 36
Her brukes Libero, har akkurat kjøpt inn 4 pk, så etter disse er brukt opp så skal vi prøve Rema sine, har hørt masse skryt om dem. Såg litt på dem i dag, de tre str har mye større vekt-skala enn Libero. Rema str 3 starter på 3kg og går høyere opp enn Libero. Tror str 5 stopper på 25 kg! (Hvis ikke vi husker feil da)

Er på hytta nå så får ikke sett på bleiepakken, og nettet på mobilen er tregt.. men prøv å google :) kjøpte str 4 i dag og det var fra 7kg :)

Bruker pampers nå, men lovpriser rema sine bleier :) firstprice bleier har også blitt utrolig bra!

Brukte først libero sine i str 1 og 2. Men synes og disse blei for smal. Gikk over til pampers når han skulle bruke str 3 i libero. Men i pampers måtte eg ned i str 1. Så no bruker han str 2 i pampers. Synes pampers bleiene var boss i begynnelsen (fikk prøve noen av en venninne.) Men viste seg jo at pampers er kjempe store i str. Så han kan nok bruke str 2 en stund til. synes de er helt ok nå. Men rema sine høres jo knall ut så kanskje eg ska prøve de ? Hvilke str bør eg gå for då? Er de store i str? Gutten er 5 kg

Da skal vi prøve ut rema sine bleier vi! Tusen takk for alle tips:);)

Vi bruker libero sine :) Har prøvd pampers, men dem falt ikke i smak :P Har også prøvd rema 1000 sine bleier, men der ble det for tett, så lillemann begynte å lukte surt i underlivet, og det gikk over igjen med en gang vi gikk tilbake til libero :/

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Bruker bare rema sine, brukt libero sine frem til han passa første hakk i rema. Aldri gått gjennom.

Back
Topp