Hvilke bleier - Nyfødt?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Hvilke bleier skal dere bruke til deres nyfødte?
Har lest at coop sine er veldig gode og kommer best ut i test, men de kan jo ikke brukes før barnet er litt eldre.

Var fornøyd med Pampers i str 1-3 sist, så jeg regner med at vi går for dem nå også. Mulig at det er andre merker som passer bedre for den lille i magen, vi må nok bare prøve oss frem litt.

Begge gutta passet best med Libero, det også det jeg har kjøpt nå. Med væskeindikator på.
Eldste brukte bare pampers.
Coop har ikke funket på noen av ungene her, bare lekasjer.

Byttet på pampers og libero sist. Blir vel det nå også. Ellers tror jeg at vi skal prøve rema sine. De kommer vel fra nr 2 nå tror jeg. :)

Vi brukte pampers i starten til begge, da vi synes de var mykest, og kjentes mest behagelige. Men begge to begynte å reagere på de. Så vi gikk over til Libero, og Coop/REMA da de ble eldre:)

Vi bruker libero de første mnd med væskeindikator frem til vi går over til first price som med storesøster :)

Vi skal faktisk prøve oss på tøybleier! Så har vi gjort det og! :D

Libero var best sist. Så da går vi for det nå også :)

Vi skal faktisk prøve oss på tøybleier! Så har vi gjort det og! :D

Jeg prøvde det med nr.2, ettersom sykehuset her hadde avtale med bleieboden. Ehm, jeg fant fort ut at selv babybæsj er ikke magen min ok med :p Den ungen dreit som en mann fra tidlig alder.. Men jeg har prøvd iallfall :p

Jeg prøvde det med nr.2, ettersom sykehuset her hadde avtale med bleieboden. Ehm, jeg fant fort ut at selv babybæsj er ikke magen min ok med :p Den ungen dreit som en mann fra tidlig alder.. Men jeg har prøvd iallfall :p
Haha! Uff. Ja, jeg er på ingen måte sikker på at vi kommer til å holde oss til tøybleier, men skal gi det et ærlig forsøk iallefall. :p

Kommer an på babyen. Sist hadde jeg kjøpt libero før babyen kom, men de satt ikke ordentlig rundt stumpen, så byttet raskt til pampers og de var vi veldig fornøyde med. Blir å begynne med pampers nå og se det an. Er jo ingen garanti at de passer like godt på denne som på forrige :)

Brukte Pampers først, men gikk så over til REMA1000 sine. Kjempefornøyd. De har omtrent samme fasong på bleiene, det er nok derfor vi fortsatt har veldig få lekkasjer. Hadde nok ikke bestemt meg for noe på forhånd for jeg synes at fasongen må passe til barnet og det er forskjell mellom de ulike merkene når det gjelder akkurat det.

Vi brukte libero de første ukene, så byttet vi til pampers. Pampers er litt større en libero sine, syns jeg da..
mens pampers er mykere.

Sist brukte vi både libero og pampers i begynnelsen, så gikk vi over til pampers en periode før vi bytta til libero rundt str 4-5 :-) Man må jo bare prøve seg frem og finne ut hva som passer best til den enkelte ungen :-)

Jeg har inntrykk av at hvilke merket er litt avhengig av kjønn jeg? Vi er fan av Libero til vår sønn. Brukte også rema sine en periode.
Mens mine venninner med døtre har endt opp med Pampers hele gjengen etter å ha prøvd Libero. Mens når vi prøvde Pampers fikk mini masse utslett.

Her har vi kjørt på med Libero fra dag èn med lillemor og vært veldig fornøyd! =) Så blir vel å satse på det igjen! =)

Jeg har inntrykk av at hvilke merket er litt avhengig av kjønn jeg? Vi er fan av Libero til vår sønn. Brukte også rema sine en periode.
Mens mine venninner med døtre har endt opp med Pampers hele gjengen etter å ha prøvd Libero. Mens når vi prøvde Pampers fikk mini masse utslett.
Jeg brukte Libero på lillemor :-P

Back
Topp