Hvilke bleier lekker minst? helst aldri.......

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Mini får flaske før hun pusser tenna og legger seg. Og hun får vann på senga, og om nattan om ho vil det. Hun liker best mat med smak i... og da blir man jo gjerne litt tørst da... og sommer og varmt, krever og mye drikke. Og noen netter blir bleia litt full. Hvilke bleier lekker minst?

Jeg har vært nå ganske fornøyd med Libero vanlig gammel tykk bleie, nå i en periode har hun endelig klart seg uten å reagere på de.. (jippi... ) så har brukt de på nattan. Men de har jo brått kuttet ut de i butikken her vi bor. I hennes str kommer nå bare de tynne nye.

what to do? Hvilke bleier hos dere holder tett selv med syyke mengder urin 

Blå Landlord:) Aldri gått lekk her!

På Viljar er det kun de grønne pampers (dry nights) som holder han tørr om natta. Hadde en pakke med de lilla pampers liggende og tok den på han, men klokka 12 måtte jeg ta han å skifte på han, for da var det gått gjennom.

På Linus er/var det Libero up&go som holdt om natta, men etter de bytta passform eller forandra noe passer den ikke lenger. den strikken som skal være "på siden" av rompa går inn i rompa på den ene siden, og gir han knagsår og utslett. Så nå bruker han coop sine. den største størrelsen. (han drikker og mye og tisser mye om natta)

På Viljar er det kun de grønne pampers (dry nights) som holder han tørr om natta. Hadde en pakke med de lilla pampers liggende og tok den på han, men klokka 12 måtte jeg ta han å skifte på han, for da var det gått gjennom.

På Linus er/var det Libero up&go som holdt om natta, men etter de bytta passform eller forandra noe passer den ikke lenger. den strikken som skal være "på siden" av rompa går inn i rompa på den ene siden, og gir han knagsår og utslett. Så nå bruker han coop sine. den største størrelsen. (han drikker og mye og tisser mye om natta)

.

Har best erfaring med Pampers baby dry. Og jeg har prøvd det meste som finnes på markedet. 

DenicaD skrev:
pampers active fit. De tynne.

Vi brukte også de.
Var aldri plaget med lekk

pampers active fit. ikke baby dry. det er de strikkene på siden som jeg synes forindrer lekkasje rundt lårene.

jeg ville heller fokusert på å gi henne mest drikke tidlig på dagen jeg da. greit nok at hun trenger drikke, men trenger jo ikke drikke alt på kvelden eller natten. for å endre vanen så prøv å "dytt i henne" så mye som mulig på morgenen og dagen, så reduserer kvelden/natten seg av seg selv etterhvert.

Jeg bruker som regel Pampers på mine, også om natta. Disse har jeg aldri opplevd har lekket, noe jeg derimot har opplevd opptil flere ganger at Libero-bleiene har gjort..

Snuppa her drikker også mye, siden hun bruker asmamedesiner og er stadig veldig tørst! Så på dagtid fungerer de nye libero bleiene. For da får vi byttet ofte, men om natta bruker hun coop bleiene! Da er det ikke noe lekk, men den er utrolig full da. Må bytte med en gang vi står opp!

Her bruker vi coop sine bleier. Han drikker endel om natta, så tisser endel. Prøvd det meste av bleier, men coop er best.

okt2008 og juli2011 skrev:
Her bruker vi coop sine bleier. Han drikker endel om natta, så tisser endel. Prøvd det meste av bleier, men coop er best.

Samme her, de er veldig gode og billige 

Vi har gått helt over til Landlord-bleier, ettersom han var klissvåt hver eneste morgen med Libero.
Eneste gangene det har vært lekkasjer nå er hvis bleia sitter litt skjevt på og han samtidig har tisset en del.

Ingen tvil her; Pampers Baby Dry. Skjønner ikke hvordan det går ann å holde på så mye tiss uten at det lekker! På urolige netter (tenner osv) får snuppa ofte flere flasker med drikke på natta, og veldig sjelden at bleien ikke holder.

bruke kun pampers baby dry på nattå :)

Her bruker vi Landlord (blå) og null lekasje av de. Brukte pampers før, hadde ikke leksjer med de heller.

Har gutt som har med flaske i senga hver natt og drikker generelt mye i løpet av dagen. Vi bruker pampers baby dry og eneste gangene vi har uhell med dem er når han rekker å bæsje i den allerede UTROLIG fulle bleien om morgenen. Som Lizarella skrev så kan eg ikke skjønne hvordan de holder på så mye væske uten å lekke!

Back
Topp