Hvilke bleier foretrekker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Up&go bleiene holder ikke like godt som vanlige libero. Bleien holder over natten, men da føler jeg at jeg kan vri den. Liker best vanlige libero :)

Lykke til med testing :D
Her holdt de ikke i det hele tatt. Eneste gangen jeg har opplevd at en bleie lekker. Men så er de ikke ment for å brukes om natta heller.

Her holdt de ikke i det hele tatt. Eneste gangen jeg har opplevd at en bleie lekker. Men så er de ikke ment for å brukes om natta heller.

Kjedelig når de ikke holder natten igjennom, selvom det kanskje ikke ment for nattbruk... Jeg kjøper vanlig libero, var mannen som kjøpte feil pakke.. Måtte nesten bruke den, når han klarte å åpne den før han forstod de var feil... ;/

Kjedelig når de ikke holder natten igjennom, selvom det kanskje ikke ment for nattbruk... Jeg kjøper vanlig libero, var mannen som kjøpte feil pakke.. Måtte nesten bruke den, når han klarte å åpne den før han forstod de var feil... ;/
Jeg tok på en dag hun skulle sove fordi hun er så utrolig vanskelig å skifte bleie på. Angra på det morgenen etter da den hadde lekket...

Ser mini har begynt å få eksem på stumpen sin.. Lurer på om han reagerer på up and go bleiene. Ikke hatt eksem der tidligere :(

Ser mini har begynt å få eksem på stumpen sin.. Lurer på om han reagerer på up and go bleiene. Ikke hatt eksem der tidligere :(
Er ikke sikkert det er bleiene da. Kan være tilfeldig.

Ja, tenkte bare i de baner siden vi ganske nylig har bytta til de.
Ja, det er jo ikke så rart. Ville prøvd å lufte ekstra mye før jeg bytta bleie hvis jeg var deg.
Vi har lange koselige stunder hvor hun er naken på badet. Kan gjerne bli en halvtime både morgen og kveld.
Hun både tisser og bæsjer på gulvet da, haha. Har ikke bæsja så mange ganger da, men hun tisser hver gang:)
Hun koser seg så mye med å være naken, så det får være.
Hvis hun er sutrete når vi går på badet så slutter hun å sutre med en gang jeg tar av henne klærne:)

Ja, det er jo ikke så rart. Ville prøvd å lufte ekstra mye før jeg bytta bleie hvis jeg var deg.
Vi har lange koselige stunder hvor hun er naken på badet. Kan gjerne bli en halvtime både morgen og kveld.
Hun både tisser og bæsjer på gulvet da, haha. Har ikke bæsja så mange ganger da, men hun tisser hver gang:)
Hun koser seg så mye med å være naken, så det får være.
Hvis hun er sutrete når vi går på badet så slutter hun å sutre med en gang jeg tar av henne klærne:)
Ja, får prøve det. Men er ikke bleieeksem det her, er mer likt de atopiske flekkene han har hatt innimellom, så vet ikke om det hjelper å lufte mer?

Ja, får prøve det. Men er ikke bleieeksem det her, er mer likt de atopiske flekkene han har hatt innimellom, så vet ikke om det hjelper å lufte mer?
Hm, nei da blir det kanskje annerledes. Vet ikke hvordan atopisk eksem ser ut jeg. Men her har hun aldri vært noe annet enn litt rød.

Hm, nei da blir det kanskje annerledes. Vet ikke hvordan atopisk eksem ser ut jeg. Men her har hun aldri vært noe annet enn litt rød.
Er tørre flekker som er litt røde. Skulle google et bilde til deg, men de tilfellene som kom opp der var jo helt forferdelige :o håper ikke han blir så plaga! Får smøre han med kortison og håpe det går over :)

Rettelse: elsker sebramønsteret og tigermønsteret på Libero :D ha ha!!

Rettelse: elsker sebramønsteret og tigermønsteret på Libero :D ha ha!!
Hahaha, sambo hadde såååå lyst å kjøpe de en dag vi var på kiwi :D prøvde å si at vi bruker jo ikke libero, men han syns de var såååå kule :p men han ombestemte seg siden vi hadde en haug med bleier hjemme ;)

Kjøpte pampers easy up i går for å teste, men syns nesten de virket litt for store i str 4, så er spent på om de holder tett :p

Hahaha, sambo hadde såååå lyst å kjøpe de en dag vi var på kiwi :D prøvde å si at vi bruker jo ikke libero, men han syns de var såååå kule :p men han ombestemte seg siden vi hadde en haug med bleier hjemme ;)

De hadde til og med hale :D ha ha ha!! Mamma kjøpte på Rimi :P

• Liker
Reactions: EJ
Her går det i pampers active fit på dag og pampers baby dry på natt. Funker veldig fint for oss, ingen lekkasjer og aldri sår :)

Libero for alle penga :P men HATER dyremønsteret! Lyser sånn igjennom klærne og passer ikke for oss ;)
Prøvde up&go til libero siden de skal være så komfertable osv, funker ikke på min gutt iallefall. Ble alt for vid i lårene og løs i midjen selv om det satt 'greit' og var rett størrelse. Men snabelen lever sitt eget liv inni den bleia og det ble tiss over alt:P

Back
Topp