Hvilke bleier foretrekker dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Vi bruker pampers! Begge mine har blitt røde i baken av Libero itillegg til at det ofte ble lekasje

Har i det siste funnet ut at jeg liker Rema 1000 og first prise bedre enn libero fordi, de er lenger bak på ryggen og dermed kommer ikke avføringen over bleiene og på body hvis baby sitter når dette skjer. Har vært libero fan helt til jeg fant ut dette, de må lage de langer. Noen andre som også har erfart dette?:anyone

Liker best rema sine...hun blir rød i huden av både pampers og libero sine bleier overalt der bleier er...og pampers bleier lukter ille ;)

Hvilken str bruker dere? Vi brukte nr 2 lenge i forskjellige merker, men de siste ukene har vi hatt så mange bæsjeuhell (oppover ryggen og på sidene!!) at vi endelig tok poenget og byttet til str 3 i går. Gutten er bare 4,7 kilo men på høy tid med en størrelse større nå ja :-)

Hvilken str bruker dere? Vi brukte nr 2 lenge i forskjellige merker, men de siste ukene har vi hatt så mange bæsjeuhell (oppover ryggen og på sidene!!) at vi endelig tok poenget og byttet til str 3 i går. Gutten er bare 4,7 kilo men på høy tid med en størrelse større nå ja :)

Bruker str3, men tror vi bytter til 4 om ikke lenge, for av en eller annen merkelig grunn så har prisen på rema bleiene gått opp til over 50 kr i str.3 mens 4 og oppover koster 14-15 kr :S Han er en stor gutt på 6kg så han kan jo snart bytte :)

Pampers, fordi de er billigere en libero. Bruker Coop eller tema fra str 3

Back
Topp